Direktlänk till inlägg 5 februari 2009

.Fettos

Av Znövit - 5 februari 2009 00:26


Något som gör mej SJUKT upprörd är TV program om extremt feta människor som nu söker hjälp för att bli av med fettet, och sen sitter dom feta jävlarna där och typ GRINAR och KLAGAR över att de är så feta, när de inte gör ett jävla skit för att gå ner själva utan bara ÄTER och ÄTER och ÄTER.


Alltså, jag blir så arg att jag skriker åt dem (Ja, jag vet att de inte hör mej genom TVn) och hytter med näven och hoppar i sängen.

Undrar om mina föredetta ätstörningar har något med detta att göra.

Men jag kan verkligen inte förstå hur en människa kan göra så mot sej själv? Att de låter det gå så långt att de knappt kan gå och får andnings och hjärtproblem?

Hur jävla svårt är det att hålla sej i trimm egentligen?

Omotiverade jävlar.


Och ja jag vet att jag sa att jag kommer bli fet igår, men efter dagens program om extremt överviktiga har jag bestämt mej för att inte bli det.

Jag skall äta ännu nyttigare än vad jag redan gör.

Nej, jag tänker alltså inte träna.


Imorgon skall jag till min läkare och kolla upp varför min kropp beter sej så konstigt, lite nervös faktiskt för jag har nojjat upp mej, men jag utgår från att det egentligen inte är något, bara typ, hormonprylar eller nått.

Viktigast är iallafall att mina tuttar ska må bra igen, de gör så ont att jag knappt står ut just nu.


På tal om ont så töjjde jag min septum lite idag. Jag gick från 1,6 mm till tops. (jag har alltså en avklippt tops i näsan (ekologisk tops förövrigt))

Inte sådär extremt vackert men det får vara så tills den ännu en gång slutat göra ont, för fy SATAN vad ont det gör! AAAARGH! PAAAIN!


Mer information om dagen är att jag flätat in dreads! Helt själv WOOHO!

Det gick eh, sådär. Inte så nedrans bra på fläta dreads med handen på hjärtat, och jag har bara ca 50 stycken och de är jätte glest isatta. Och jag ska ta bort det igen innan sportlovet för jag måste ha det korta fula hemska under inspelningen till filmen, bleh. Jag ville bara ha något så länge för jag får sån ångest av mitt hemska hår.

Ger er en bild på håret imorn om jag pallar.


Nu skall jag bädda sängen, kolla på film och muttra över hur ont min septum gör och sen sova.


- B i t t e r f i t t a n

 
 
MatildaV

MatildaV

5 februari 2009 01:13

och ehm haha kommmer inte septumtöjningen synas på inspelningen :p... elle okje den kasnke inte syns så mkt men men haha ^^

HAha skillat att du lyckats fläta i det själv.. eller jag får väl vänta tills jag ser resultatet inanan jag säger nåt ^^

Och lycka till hos läkarn :D

http://Vadlitam.blogg.se

 
Anna

Anna

5 februari 2009 16:10

Alltså. Jag har samma sak med mina tuttar! Läskig coincidence! Det har varit så kanske någon månad. Först typ blev de större och var jättespända och gjorde ont, mest när jag kom åt något eller när Arvid kramade mig hårt. Men nu är de som vanligt, fast gör ontont. Konstigt. :S

http://omjagkundeflyga.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

.Ny

Av Znövit - 15 februari 2009 19:24

  NU har jag äntligen min nya blogg uppe! Så, ingen idé att ni fortsätter läsa denna då den inte kommer uppdateras längre.   www.znovitzliv.bloggagratis.se ...

.Ny

Av Znövit - 12 februari 2009 00:35

  Från och med imorgon (förhoppningsvis) så kommer jag ha en ny blogg! Fortfarande på bloggagratis, skriver adressen när den är klar.   Anledningen till detta är för att jag vill kunna länka till min blogg, men som tidigare nämnts så är det EN perso...

Av Znövit - 10 februari 2009 23:41

  Nu har jag tagit en jäävla propavan för att sova, i fucking hate it >.< HELVETE om jag inte kommer upp imorn nu. Men jag måste fan få sova =/   Dagens lättnad går verkligen inte att beskriva med ord så jag tänker inte ens försöka. Så jävla s...

Av Znövit - 9 februari 2009 00:00

  Yoyoyo. Idag sov jag länge. Ännu en gång vaknade jag upp ensam för att Mauri var tvungen att dra imorse. Bleh.   Funderat mycket i helgen, har varit hemma sedan i fredags kväll och inte gjort nånting typ. Funderat på mej själv. På hur jag är. På hu...

Av Znövit - 7 februari 2009 17:02

  Riktigt dålig morgon. Riktigt riktigt riktigt dålig morgon. Vaknade av att Mauri ringde mej. RINGDE mej. Jag blev helt förstörd när jag insåg att jag var ensam i sängen, hade totalt glömt bort att han var tvungen att dra imorse. Inte ett bra sätt a...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards