Alla inlägg den 24 juni 2008

Av Znövit - 24 juni 2008 16:28


Idag var näst sista jobbdagen, ska inventera på måndag men fram tills dess och efter det är jag ledig. Både possitivt och negativt, jag vill gärna jobba mer för jag vill ha pengar, såklart, men ändå skönt att få sova och mysa med Mauri hela dagarna .


Skall tattuera mej imorn yeey ! Tattuerings snubben hörde av sej igår så vi har bestämt tid och så nu, ååh jag längtar sjukt mycket haha !

Mauri är hos sin tattuerare nu och ska börja på sin sleeve, asnajs. KOmmer vi vara ny tattuerade båda två !


Beställt lite piercingprylar oxå, ska beställa fler om några veckor, lite tångar och kanyler så jag kan göra klart mina piercingar, ååh jag blir helt uppspelt :P jag vill ha nu nu nu! Fått tag i en brud i Dalarna som är utbildad piercare oxå så jag slipper göra halvsne fylle piercingar haha ! Hon göre gratis bara jag kiirrar prylar :) Fett najs, Isabelle skall dock få göra några till på mej med.


Whowho, nu ska jag snart åka ner till stan och hålla Mauri i handen när han blir tattuerad. Jag tycker om dej pojke. <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<<
Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards