Alla inlägg den 25 juni 2008

Av Znövit - 25 juni 2008 15:14


Galet irriterad

Personalen ringde idag och frågade återigen om jag kanske känenr mej redo för att göra utredningen angående min manodepressivitet snart?

Idioter

Dom har inte nämnt det på jättelänge, jag trodde dom gett upp men uppenbarligen inte

Åååh jag blir så arg!

Varför vill dom ha fucking bevis på att jag är sjuk för ?

Jag vet att om jag skulle göra en utredning så kommer det fler

Och mediciner

Och "Du är sjuk och kan itne bestämma själv för du förstår itne ditt eget bästa"

Jag förstår itne varför dom tycker att det är så viktigt.


Jag vet att det är rätt stor risk att jag är manodepressiv, nästan säker faktiskt, men jag tycker inte att det är nödvändigt att göra utredningen ändå.

Jag vill inte göra den, jag är rädd.

Just nu känner jag dock inte alls att jag skulle vara bipolär, men jag känner sjukdomen och vet att det går i perioder och att man har långa perioder då man itne har några symptom alls.


Jag blir lessen när dom tjatar om det hela tiden. Och typ.. Känenr lite att så länge jag itne har diagnosen så är jag ju frisk och är jag frisk så är jag normal, får jag diagnos kommer jag bara tänka på det hela tiden och må dåligt.


Bajs. Nu ska jag åka ner på stan och träffa Mauri och Jack och hoppas på att dom får mej på bättre humör.

Av Znövit - 25 juni 2008 10:48


Vaknade för nån timme sen och har myst massa med Mauri.

Nu har han sprungit till ica för att köpa parfymfri tvål till sin tattuering. Den blir najs, men det kommer ta tre sittningar till innan den är klar, bara konturer nu.

Och jag ska göra min älskade stjärnor klockan fem idag <3 Undra om man får lägga upp bilder på sina tuttar här? Haha, får hoppas jag inte blir anmäld bara, så jag lägger upp bild på bröstet när tattueringen är klar :) Alltså, tattueringen jag ska göra är tre stjärnor på bröstet :P


Igår åkte jag hem till Ylvasis och snackade skit och skrattade sjukt mycket och drog upp gamla minnen och bytte historier och ja tusan, kul var det, har ente umgåtts överdrivet mycket med henne så att säga så man får uppskatta den tid det blir tillsammans :) <3


Nu ska jag ut och ta min morgoncigg som jag ännu inte gjort haha!

Ruttirutti!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<<
Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards