Alla inlägg den 27 juni 2008

Av Znövit - 27 juni 2008 01:45


Kom hem relativt nyss och ahr en sjukt irriterande hick som jag verkligen inte lyckas bli av med >.<  någon med att bra tips?


Blev som jag trodde massa tjafs om den jävla utredningen idag, men som sagt, jag är arton och dom kan itne tvinga mej och jag tänker fortfarande inte göra den.

Druckit typ elva Cube idag och blev ändå inte full, åkej låter sjukt mycket fjortis, men allså, det är irriterande och slöseri med penar när man dricker jätte mycket och ändå inte lyckas bli full :P


Skön dag iaf, bortsett fårn förmiddagen emd personal. Bror min kom och plingade på dörren och drog med mej till brygga. Satt där och drack mina Cube med vänner och annat trevligt folk i många timmar. Senare på kvällen kom ett gäng med megastora högtalare och Anna fick spela sin musik, raggae, och vi stod och dansade och hade det kul! Lyckades dra med mej Tuggad idag med men imorn kommer han få något skitspel som han kommer sitta hemma med i veckor, men jag ska göra mitt bästa för att försöka få ut honom :P


Mauri kommer hit närsomhellst, känns bra, har velat kramas med honom hela dagen. Men får sova med honom inatt och kramas en massa då :)


Trött, ska ta en cigg och vänta på Mauri nu !

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<<
Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards