Direktlänk till inlägg 25 juni 2008

.Hrm

Av Znövit - 25 juni 2008 15:14


Galet irriterad

Personalen ringde idag och frågade återigen om jag kanske känenr mej redo för att göra utredningen angående min manodepressivitet snart?

Idioter

Dom har inte nämnt det på jättelänge, jag trodde dom gett upp men uppenbarligen inte

Åååh jag blir så arg!

Varför vill dom ha fucking bevis på att jag är sjuk för ?

Jag vet att om jag skulle göra en utredning så kommer det fler

Och mediciner

Och "Du är sjuk och kan itne bestämma själv för du förstår itne ditt eget bästa"

Jag förstår itne varför dom tycker att det är så viktigt.


Jag vet att det är rätt stor risk att jag är manodepressiv, nästan säker faktiskt, men jag tycker inte att det är nödvändigt att göra utredningen ändå.

Jag vill inte göra den, jag är rädd.

Just nu känner jag dock inte alls att jag skulle vara bipolär, men jag känner sjukdomen och vet att det går i perioder och att man har långa perioder då man itne har några symptom alls.


Jag blir lessen när dom tjatar om det hela tiden. Och typ.. Känenr lite att så länge jag itne har diagnosen så är jag ju frisk och är jag frisk så är jag normal, får jag diagnos kommer jag bara tänka på det hela tiden och må dåligt.


Bajs. Nu ska jag åka ner på stan och träffa Mauri och Jack och hoppas på att dom får mej på bättre humör.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

.Ny

Av Znövit - 15 februari 2009 19:24

  NU har jag äntligen min nya blogg uppe! Så, ingen idé att ni fortsätter läsa denna då den inte kommer uppdateras längre.   www.znovitzliv.bloggagratis.se ...

.Ny

Av Znövit - 12 februari 2009 00:35

  Från och med imorgon (förhoppningsvis) så kommer jag ha en ny blogg! Fortfarande på bloggagratis, skriver adressen när den är klar.   Anledningen till detta är för att jag vill kunna länka till min blogg, men som tidigare nämnts så är det EN perso...

Av Znövit - 10 februari 2009 23:41

  Nu har jag tagit en jäävla propavan för att sova, i fucking hate it >.< HELVETE om jag inte kommer upp imorn nu. Men jag måste fan få sova =/   Dagens lättnad går verkligen inte att beskriva med ord så jag tänker inte ens försöka. Så jävla s...

Av Znövit - 9 februari 2009 00:00

  Yoyoyo. Idag sov jag länge. Ännu en gång vaknade jag upp ensam för att Mauri var tvungen att dra imorse. Bleh.   Funderat mycket i helgen, har varit hemma sedan i fredags kväll och inte gjort nånting typ. Funderat på mej själv. På hur jag är. På hu...

Av Znövit - 7 februari 2009 17:02

  Riktigt dålig morgon. Riktigt riktigt riktigt dålig morgon. Vaknade av att Mauri ringde mej. RINGDE mej. Jag blev helt förstörd när jag insåg att jag var ensam i sängen, hade totalt glömt bort att han var tvungen att dra imorse. Inte ett bra sätt a...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<<
Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards