Alla inlägg under juni 2008

Av Znövit - 21 juni 2008 14:00


Igår var det midsommar och jag hade jätte kul!

Brukar egentligen inte gilla högtider där man förväntas umgås och ha trevligt med sin familj,  med tanke på att jag inte umgås med min familj.


Men alltså, jag hade mycket roligt, tänkte åka till sthlm men tyckte at jag skulle dra ner till någon park med Isabelle först. Vi tog oss till Hum C där det fanns en massa folk, bland annat Tobias som färgat sitt hår limegrönt och lyser lika mycket som jag gör, så nu matchar vi varandra haha !

Blev iaf inget sthlm, stannade kvar i parken hela kvällen och hade as roligt och blev pissfull, precis som det ska vara. Tobias följde med mej hem och sov över, men det hade jag först glömt bort i morse så jag blev nedrans förvånad när jag fann honom liggandes på soffan.

Men ja, efter ett tag gick det upp för mej hur läget var :P


Mycket trevlig, och pricken över i är en mysig baksmälla.

Skall försöka orka ta mej till närmsta pizzeria och trycka i mej en massa tjockismat och dricka massa vatten.


Plingochplong.

Znövit och Tobias har lysnade hår

Av Znövit - 20 juni 2008 14:06

Ny blogg, hatade designen på den förra och kom adlrig riktigt igång med att skriva där.

Och lät så emo hela tiden.

Jaja, här kommer jag uppdatera lite om vad jag gör om dagarna, lite tankar och känslor, nya frissyrer och gör ochsåvidare!


På tal om frissyrer så kirrade jag GULA extensions igår haha! Har bara jätte fula bilder än så länge, kommer bättre sen, men tills vidare får ni fulbilder!


Efter

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<<
Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards