Alla inlägg den 4 september 2008

Av Znövit - 4 september 2008 23:14


Jag hostar asmycket, jobbigt >.<

Nu känner jag mej sådär sliten och opepp igen.

Yeah, peppet inför skolan är som bortblåst.

Lovat mej att gå kvar denhär terminen iallafall innan jag bestämmer mej för om jag ska hoppa av eller inte.

Synd på mitt braiga humör senaste veckorna, just nu kan jag inte ens fatta att jag varit så glad.

Stört att skolan ska fucka upp en helt?

Antar att det inte är min grej att vara duktig och leva svvenneliv.

Men jag vill verkligen fixakukskolan, men det är för jobbigt >.<

En termin. Och hoppas på att det blir bättre.

Av Znövit - 4 september 2008 13:14


WHOO JAG HAR FÅTT NYA MÖSSAN JAG BESTÄLLT <3

OCh skitsnygg ären.

Bestälde nya kläder igår oxå iih kom nuu!

Jha, på något bättre humör idag, behövde sova.

Hade varit en lång dag, skolan tar fucking kål på mej. Men jag hade ändå trevligt på dagen, var på bio med kontaktperson på kvällen, batman filmen, asbra.


Men efter filmen såg jag att min buss gick om fem minuter, så jag skprang till bussen allt jag hade, på vägen stöter jag på Carro, springer ifrån henne, hinenr precis ikapp bussen, sätter mej och börja hosta som fan, är fortfarande lite sjuk, var tvungen att hoppa av två hållplatser tidigare än jag skulle av för jag hosta så mycket att jag spydde, yey. Spydde bara slem, fyfan vad vider. Och då försvann humör helt.


Men som sagt, idag är humöret bättre. Skall dock som sagt vara i skolan till sex och det känns jävla bittert. Funderar på att ta bort den kursen som hålelr på så länge, filmkunskap, för jag pallar fan itne. Men då måste jag välja en ny kurs för poängens skull >.< FAN vad jag hatar skola. Jhajha.


Efter skola skall jag till GF och träffa Tobias och fläta extensions på Tuggad xD

Av Znövit - 4 september 2008 00:03


Trött, sur, opepp, utmattad, seg, irriterad.

Just nu känns allt pepp jag haft senaste veckorna som bortblåst.

Längsta dagen någonsin känns det som.

Och imorgon ska jag gå i skolan till sex?!

Jag är inte redo för det.

För mycket ansvar på för kort tid, typiskt mej. Tror jag ska klara allt tills jag bryter ihop och måste erkänna att jag inte kan klara av. Då blir jag besviken på mej själv och ger upp.

Inte den här gången.

Men måste finna någon mellanting.


Nej, jag måste sova.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards