Alla inlägg den 28 september 2008

Av Znövit - 28 september 2008 16:30


Mycket trevlig helg!

Tillochmed haft långehelg och grejer YEAH!

I onsdags, som sagt, så träffade jag Micke på Pallermo och drack nån Backardi och snacka skit.


I torsdags jobbade jag, jag är bäst på säälja strumpor, sen Bullit med Jonas och Johan, och piiihihihiissfull blev jag, behövde nog det. Dock så tapade jag bort mina JÄVLA nycklar, och fick för mej att börja bråka med stackars folk. Heh.


I fredags kom Timmy hit (JA TIMMY), drog till Etage på kvällen. Carro sjöng karejoke (jag skiter i hur det stavas) och Jonas och Johan var där, stötte tillochmed på Ester. Mycket trevligt var det iaf!


Igår (lördag) hängde vi på O'learys med Pantea ett tag, sen hem till Carro i Sävja och drack folle, sen Etage igen. Var rätt segt.


Idag åkte Timmy hem (</3 )och jag har HITTAT MINA NYCKLAR IGEN! WHOO! Och nu väntas jag på att Matilda ska komma hit och hänga med mej, skall ha emd sej några nya skivor åt mej med. Lär få lyssna på när hon Talar om Jason hela kvällen med det kan jag leva med.


 NU jävlar ska jag städa.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards