Alla inlägg den 19 september 2008

Av Znövit - 19 september 2008 22:45


Woho, Znövit is in Mockfjääärd.

Jag vill ha min Oooobiiieee!

Vart ääruuuu?


Jha, mami sitter inlåst i köket med gäster, som tydligen skall vara här hela helgen?

Man bha yeah, trevligt att du tajmar in dom samma helg som mej?

Gnh! >.<

Det lbir alltså att låsa in sej i lillebror rum framför datan i ren protest.


Gud vad jag inte FATTAR vad jag gör här?

Av Znövit - 19 september 2008 11:04


Yeah, ska skriva ett jävla arbete om näringsliv tills på tisdag på sämhällskunskapen, och vi har inte ens börjat.

Som tur är jobbar jag inte på det själv, men ingen är särskillt engagerad.

Inte jag heller faktiskt. Hmh.


Efter skolan skall jag träffa Matilda på staden en snabbis, panik köpa något skitlitet till min mrosa som fyllt 40, sen hem, oacka och städa asfint så jag blir glad när jag kommer hem på söndag och sen åker jag till DALARNA!

Whoo, Lillebror <3 Och Oooobieee!


Kändes inte så farligt jobbigt att gå upp i morse faktiskt. Påväg in i rutin mejbi, hoppas det, för vanligtvis är det asjobbigt.


Och Kajsa känner en snubbe osm tydligen är bra på tattuera, hoppas, då jävlar skall jag påbörja mina verk!


Yheyhe. Jobba nu, bah...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards