Alla inlägg den 5 september 2008

Av Znövit - 5 september 2008 12:37


YEAH! Dom ringde från skatteverket idag, så från och med nu heter jag Znövit ;) officielt lixom, inte ett smeknamn längre, YEAAAAH!

Höhö


Dagen började mycket dåligt. Trött och fett opepp på skola, första lektionen var dessutom två timmars klädsömnad, vilket jag hatar.

Vanligtvis är jag ändå på bra humör, sitter längst bak i klassrummet och skriker "fröööken fröööken vad ska jag gööööraaa" och snurrar på stolen och barnslar mej.

Idag fuckade dessutom min symaskin upp sej hela tiden och jag försökte och förskte och försökte och humöret sjönk hela tiden, tillslut gav jag helt upp och sjönk ihop jag typ pep fram "frööken jag kaan intee" med gråten i halsen nästan, haha!

Då gjorde hon åt mej.


Men efter att dom ringde från skatteverket så blev jag pepp som fan YEAAAH!


JUSTE! Fick sms om att pakete med mina kläder kommit oxå, det fick mej på ÄNNU bättre humör! WHOOOO!

Av Znövit - 5 september 2008 07:32


Morgon, är helt klar för skola en halvtimme för tidigt så måste fördriva tiden med något.

Inte på så nedrans dåligt humör idag.

Mest likgiltig typ.

Orkar inte.

Hm.


 Fest hos Johanna med DiLeva idag, yeaaah! (och Cherif..? o.O)

Well, jag är pepp. Måste kirra dricka bara men det är inget problem.

Yeah.

Buhbye.

Som jag brukar säga.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards