Alla inlägg under september 2008

Av Znövit - 16 september 2008 21:00

Hejdå och ha det bra, ses nästa vecka, samma tid och samma plats.
Öppna dörren, gå ut, höger vänster höger vänster, gå för fan, sväng, nästa dörr, ut, ner för trappen, ett steg två steg tre steg fyra, skynda dej! Öppna porten, snart framme, in mot gränden, fortare! Sätt dej ner, luta dej mot väggen, knip ihop, knip ihop förfan! Du kan ju förihelvete inte börja böla, BÖLA INTE SA JAG! äru bög eller? Blinka blinka blinka. Fumla efter ciggpaketet, VARTFAN ÄR TÄNDAREN? Där är tändaren, ta ett bloss, ner i lungorna, håll kvar.
Andas ut.

Jag hatar psykologen.
Hatar henne.
Somehow får hon mej att börja tala.
Och när jag talar inser jag hur patetiskt mitt överdramatiska lilla liv egentligen är.
Hur jävla ensam jag är. Jag har ingen trygghet

Det är ju så jävla synd om mej.
Jag orkar förihelvete inte mer, ORKAR inte.
Ensam. Så fucking jävla ensam.
Patetisk.
Planen var att bli bra. Bli duktig. ”normal”.
Hur jävla svårt kan det vara? Bit ihop och stå ut förfan, alla andra gör det.
Ja men jag klarar ju förfan inte!

Attentionhore.
Får du aldrig nog? Tydligen inte.
Ger du upp igen? Tydligen.

Hejdå, tänkte gå och ta livet av mej nu.
Ville bara informera om det först.

Ett patetiskt hopp om att någon från ingenstans plötsligt ska dyka upp och rädda mej, ta bort allt som gör ont, bry sej, finnas.

Ingen ingen ingen.
Så jävla ensam.
Fattaru hur jävla ensam du är?
Patetiska stackars lilla Znövit.
Cooling Znövit med piercingar och perfekta leendet.
Så jävla cool.
Förfan. Äckel. Bara så jävla mycket äckel.
Jag orkar ju förfan inte mer, orkar verkligen inte.
Varför fick inte jag en familj?
Så jävla orättvist.

Lägg bara skiten bakom dej nu och kämpa på.
Det var ju det som var planen.
Jag skiter i planen nu.
Den kan dra åt helvete. ÅT HELVETE MED PLANEN!
Skiten finns kvar, den är överallt.
Våldtäckter, misshandlar, ätstörningar, ärren, ensamheten, droger, psykoser, jag.
Stackars jävla mej.

Vill inte vara jag. Vill inte vara här. Inte nu.
Någon annanstans, en annan tid, ett annat liv.
Vill du byta?


Så skriv nu.
En kommentar, ett sms, på msn.
Tala om hur jävla mycket du bryr dej. Fråga hur jag mår.
Jorå det funkar, lite trött och sliten bara men jag överlever, själv då?
Patetiskt.

.Aj

Av Znövit - 16 september 2008 07:48


Det gjorde ont.

Jävligt ont.

Fan.


Varför?




Yey, skola snart.

Jag orkar inte.

Jag vill ingenting längre.

Av Znövit - 15 september 2008 12:28


"Hej Znövit vet du jag och mini från kansen är på samma psyk ska hälsa puss Puffäm"

Puff 12-sep-08 19:20


Hon lever. Flickan, Mini, från Kransen.

Inte nått henne på över ett år, vakren på lur eller internet. Hennes "senaste inloggad" status på communitys är på början av nollsju.

Jag var rädd för att hon, sås om några andra flickor vi bodde tillsammans med på den tiden, gett upp och försvunnit från oss.

Hur ska jag kunna veta?

Jag har tänkt mycket på henne och varit väldigt orolig, jag vet ju hur hon mådde.

Men lever gör hon.

Och är på samma psyk som Puff.

Varför är Puff på psyk?

Av Znövit - 15 september 2008 07:44


Just nu känenr jag att frukost hade varit underbnart. Säkerligen bara för att jag inte har något att äta hemma. Typiskt.


Påväg till skola, yey, jag ahr längtat så mycket hela helgen.

Inte.

Kommit på en ny taktik angående väckarklockan!

Jag ställer klockan på min mobil fem minuter innnan monstret vaknar, alltså måste jag skynda mej upp när mobilen ringer för arr förhindra att monstret börjar skrika.

Jag hotar mejsjälv med monsterväckarklockan lixom!

Smaaart.


 I veckan borde jag få gymkortet av soc, han sa det förra veckan.

Lär få mina nya dreads oxå.


Yeaah

Av Znövit - 14 september 2008 12:57


Igår var det kulturnatt i Uppsala, asvärd dag :)

Timmy (He-man) kom till Uppsala, folket var ute, bryggan, alkohol, leka, skratta, eldshow, spelning, snuten, vinterkräksjukan, asflabb, ochsåvidare.

Bra dag!

Och jag var på riktigt bra humör för första gången på länge!

Bortsett från när du inte ens räknade med mej i din kvällsplanering, men whatever, jag kan ha jävligt kul utan dej ändå.


Och nu väntas jag på att min far ska ringa, han skulle komma hit på fika idag och hjälpa mej kirra några småsaker i lägenheten, ni vet såntdär mansgöra som jag inte kan.

Eller orkar, hah.

Då får jag träffa mina småsystrar oxå! Ska bli kul att tala om för Jennie, den på sju år, att jag faktiskt heter Znövit på riktigt!

Hon ville att jag skulle komma till Storvreta och kolla på henens körsång idag, vilket jag faktiskt tänkt göra men ah, sen kom ju Timmy hit och det är söndag och blev rätt sent igår så jag dissade det. Får muntra upp henne med något när dom kommer hit!




Let me  be the one that calls you baby all the time.

Av Znövit - 12 september 2008 15:39


Haha, när jag stod och väntade på bussen från skolan såg jag en man jogga med BARNVAGN på andra sidan vägen! 30 årsålderna, mjukisbyxor och tjocktröja utan blixtlås eller huva, gråa kläder, och där joggade han på med en barnvagn med en söt liten pojke med munkjacka och svart basker i :P ett års åldern kanske, och pojken skrattade så han tjöt! Och papp flåsar och är svettig på ryggen.

Jag avr ju bara tvungen att skratta, han såg att jag gjorde det och log stort.

Haha, helt underbart ju :)


Drömde häromnatten att min lillebror dog. Han blev påkörd av ett tåg och ramlade ner i ett stort hav och försvann. Och nu har jag hakat upp mej på det och får för mej att mamma ska ringa och berätta att han är död hela tiden, vilket får mej att nästan kunna gråta när som hellst och mina ögon fylls av tårar bara jag tänker på det. Jag föreställer mej hur hon ringer och hur jag tappar telefonen och ramlar ihop och skriker rakt ut.

Nej fyfan, gråtfärdig igen.

Måste träffa honom så snart som möjligt så jag kan försökra mej om att han mår bra.

Han ska komma hit vecka 44 men det är för långt dit, tror jag åker upp snart.


 Nu skall jag äta tacos, senare åka ner på stan och träffa Tobias för att åka hem igen och lämna en platta öl som jag ska hålla åt honom tills imorn, han skall åka moppe hem från bussen ikväll och det blir krångligt med ölen.


Tacostacostacos!


Av Znövit - 11 september 2008 21:31


Haha, fick mejl av min socgubbe och han skrev "Hej Znövit!" phett kul att tillochmed SOC kallar mej Znövit xD


Sega dagen, som vanligt. Bara trött trött trött. Och opepp och lättirriterad och sliten och har ont i hela kroppen och känner mej matt ochsåvidare och såvidare.

Carro gjorde nått test på mej som påstår att jag lider av stress och utbrändhet, yeey! (och tydligen så kan man gå in i feta depreisionen och få HJÄRTPROBLEM?! om man inte söker hjälp för det)


Well well, hur många svenskar lider inte av det lixom?


Kulturnatten på lördag PEPP!

ALLA MÅSTE VARA I BOTANISKA KLOCKAN NIO PÅ KVÄLLEN OCH KOLLA PÅ NÄR JASSE HOPPAR RUNT MEJ ELDSTAVAR OCH SÄTTER ELD PÅ SEJSJÄLV!


Jepp.

Av Znövit - 11 september 2008 07:46


Fyfan vad den skrämmer skiten ur mej.

men jag kommer ju fakitskt upp.

Men jag har hjärtklappning första kvarten på morgonen.


 Piercingen har inte svullnat upp ännu, yey!

Hoppas den itne gör det, är så jävla jobbigt.

Lite ont gör den, bultar och bankar.


Idag är svenskan inställd så vi har FYRA timmars håltimme!

Men jag och Johanna planerar att dra ner på stan då och käka och leta efter någon form av sjal till henne så det kan bli helt åkej.


Gå till buss nu!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards