Alla inlägg den 4 juli 2008

Av Znövit - 4 juli 2008 23:37


Här sitter jag klockan 23.38 på en fredag kväll, ensam i min kokheta lägenhet och svettas för att jag inte vågar öppna balkongdörren.

Jag hade nyss en fajt med tidernas största harkrank någonsin och vill inte riskera att stöta på denne ingen.


Satt på bryggan och senare i universitetsparken och drack öl med folk tidigare idag, men åkte hem vid tio tiden redan för att jag bara kände mej sjukt trött och opepp som fan. Så ah, nu sitter jag här. I värmen. Det skulle vara underbart skönt att öppna balkongdörren men heell no ! Jag vet att han sitter där ute och väntas på mej den jäveln !


Kollat live videos med Mudvayne på youtube, och jag får sån jävla nostalgi att jag får gåshud och tårar i ögonen. Nu vet jag vad som menas med uttrycket "bitterljuv".


Om några timmar kommer Mauri hit och sover med mej.

Sen imorn ska jag möta upp Obie på stationen strax efter halv fyra.

Hört att det skall regna imorn, men man får väl fan ta med sej paraply eller sitta under ett jävla träd och supa, inget mer med det ! Måste dock kirra lite mer dricka.

Har tvåhundra att leva på i helgen, det känns rätt värdelöst. Aja, har ju mitt småpengaglas oxå som jag får gräva lite i så jag kan köpa cigg och bärs åtminstonde. Har lite skorpor hemma som vi får leva på i helgen haha !


Nej nu jäklar ska jag kolla på film och röka in hela lägenheten, för jag tänker då faaan inte gå ut och röka när harkranksjäveln sitter där !

Av Znövit - 4 juli 2008 12:52


I doont wanna do thiiiis

Enymoooore

OooOOOoOOOOooAaaW

Enymooore


haha, skitlåt på mtv men man lixom måste sjunga med :P


På fredag kommer Obiefuck hiiit! <3 (annars jävlar ;D)


Whowho. Nu sitter jag bara hemma och myser emd Mauri. Ska städa upp lite snart hade jag tänkt. Och ptja. Ikväll blir det nog brygga om det är fint väder. Så jag måste kirra lite dricka oxå.

Yesyes :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards