Alla inlägg den 17 juli 2008

Av Znövit - 17 juli 2008 01:54


Aah, nu är man hemma hos mami i Dalarna.

Och jag funderar ännu en gång över vad det är som får mej att åka hit.

Jag hatarhatarhatar verkligen att vara här, men av nån dum anledning hoppas jag väl på att min mor ska ha förändrats till nästa gång jag hälsar på, men jag ör nu ganska säker på att det är rätt lönlöst att ens hoppas.


Har sjukt tråkigt här. Hade jag inte haft Obie hade jag begått socialt självmord!

Och så har jag ju lillebror oxå såklart, men jag föredrar när han kan komma och hälsa på mej så vi slipper morsans gnäll.


Och KÄRLEK till tvåtusentalets teknologik som bärbar data och trådlöst internet <3


Aja, åker hem imorn iaf så var bara två dagar jag behövde stå ut. Har dock varit dumihuvet och lånat ut femhundra spänn till min mor tills på fredag så jag har itne råd att supa när jag kommer hem.


Jaja. Ska hänga med Tuggad imorn när jag kommer hem och då kommer han förmodligen vara nytattuerad, cool cool.


My spoon is to big

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards