Alla inlägg den 19 juli 2008

Av Znövit - 19 juli 2008 03:31


Jag har fått en nudel i näsan. Och den sitter långt in så jag kan inte snyta ut den. Ganska irriterande.


Nu är jag hemma efter kvällens äventyr, sjukt rolig kväll med massa underbara människor! Parkfest is the SHIT!

Det borde vara parkfest helaste tiden! Eller ptja, nu är det ju alltid någon på bryggan eller smågäng som super hela tiden, men parkfest med mycket människor lixom. Lööw!

Haha att sen försöka lirka hem en pissfull och envis Kennbeck är en annan femma och inte det lättaste! "Nej, här ska jag svänga, jag bor därborta" "Men gubben, du bor ju åt dethär hållet?" "Nej! Jag ska ditåt!" "Men du, visst går man väl förbi statoil påvägen hem till dej, eller hur? Titta, där är statoil skylten, vi ska ditåt" Då står han och funderar ett tag och jaa hoo man går ju förbi staoil.. Och efter mycket om och men får man med honom åt rätt håll, och efter hundra meter: "Nu ska jag åt detdär hållet, jag bor därborta!" "Men Kennbeck..."

Hahaha ! Aja, han hittade hem tillslut iallafall!


Och jag är sjukt trött och ska snyta mej massor för att få bort nudeljäveln i näsan.


Nattinatt folket!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards