Alla inlägg den 14 juli 2008

Av Znövit - 14 juli 2008 20:13



Shoppat med Rispaketet idag <3

Köpte sjukt snygga jeans shorts för 630 och en gullig t-shirt för 29 kronor.

High five för att soc betalar!

Jasse köpte två fina svarta linnen !

Sedan blev det  lite alkohol och lite folks på bryggan, naajs !







Var på bästa humöret ever fram tills du skulle komma och förstöra det.

Jag orkar inte ens bry mej om jag gör dej illa eller inte för ingen har fått mej att gråta så mycket som du gjort.

Låt mej vara, snälla? Jag vill inte gråta mer.

Av Znövit - 14 juli 2008 10:01


"Kaffe cigg och morgonskit!


Koffein och nikotin sätter igång utsöndring av katekolaminerna(adrenalin och noradrenalin, stresshormonerna alltså) och kan även va laxerande. Exakt varför vet jag ej men det är vad jag vet iaf."


Jag googlade "varför blir man bajsnödig när man röker?" och detta är svaret!

Så, för er som funderat på varför det börjar trycka på när ni sitter där och dricker dagens första kaffe tillsammans med en cigg så vet ni nu varför!


Jag är glad idag.


Lite omtanke, lite te, en skabbig cigarettfimp och vacker musik

Av Znövit - 14 juli 2008 04:29


Klockan är halvfem och jag kan inte sova.

Tårarna tycks aldrig ta slut.


Ensam. Vågar inte ens ringa Hanna, allt förtroende jag byggt upp för henne förstördes idag när hon berättade att hon ska sluta jobba.

Hon ska börja plugga. Till socionom. Tydligen duger det inte med att "bara" vara behandlingsassistent.


Jag har ingen.

Ni försvann.


Fan jävla piss skit !

Ångest.

Jag vågar inte ta sovagottpiller heller för då kommer jag inte vakna i tid, måste träffa Carro klockan ett och efter det ska jag träffa Jasse och hjälpa henne hitta kläder.

Om jag bara kunde sluta gråta..


Jag vill inte mer.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards