Alla inlägg den 9 juli 2008

Av Znövit - 9 juli 2008 16:00


Nu var det några dagar sedan jag uppdaterade!

Obie har varit här och hälsat på sen i lördags så har haft fullt upp med att umgås med henne :)

Det var kul när hon var här iaf, synd att det inte var världens bästa väder bara, men vi gjorde det bästa av situationen !

Hon hjälpte mej göra om mitt hår oxå, hejdå till gula extensions och hej kort rött hårt med lite rakat på sidorna ! Dock är detta bara tillfälligt i väntan på nya extansions, som jag har väntat på i tre månader -.- men dom skulle tydligen vara klara snart iaf, hoppas på det bästa.


Ikväll sades det att det skulle bli massa folk och alkohol på brygga, men med tanke på skitsverigeväder så vet jag inte hur pepp folk kommer vara på den iden.


Snart åker Carro iväg, först till Vargberg och sen till Norge och efter det drar vi till medeltidsveckan på Gotland ! Skitsynd att hon ska vara borta ända tills dess =/ och hon jobbar fram till hon åker iväg oxå så det blir inte mycket tid alls till att umgås ju. Hrm. Vi får ta igen det på gotland sen !

Nu ska jag nog vila en liten stund :P

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards