Alla inlägg den 13 augusti 2008

Av Znövit - 13 augusti 2008 01:22


WHOW! Jag har nyss haft världens fajt med två MördarHarkrankar!

Det var två stycken, dom attackerade mej från två håll, men jag är smartare än dom, gjorde en bakåtvolt och gömde mej bakom bordet.

Dom trodde jag förvunnit, flög på vakt åt varsitt håll.

Dom satt där i varsitt hörn, Robert i taket ovanför min säng.

Jag planerade mitt nästa drag..

Snabbt plockar jag upp en tidning, tar ett stort språng över bordet, dubbeltvolt upp i luften och BAM! Slår till honom och han faller, faller ner, död.

Jag ser mej Bakom axeln.

Hugo är kvar.

Han försöker gömma sej bakom gardinen.. Jag smyger fram, smyger, smyger sakta.. När jag nästan är framme vid gardinen upptäcker jag att det var ett trick! Han visste att jag var där hela tiden och ATTACKERAR mej med en ninjaspark! Jag ramlar bakåt och slår hårt i ryggen på golvet, rullar fort åt sidan för att förhindra ännu en ninjaspark i magen.

Kryper snabbt in på toaletten och låser dörren, funderar.. Ser mej omkring, måste hitta något att döda med.. Mina ögon fastnar på hårspraysburken. Hm...

Jag låter min skadade rygg vila en kort stund, sen öpnnar jag försiktigt försiktigt toadörren och ser mej omkring. Han är kvar i samma hörn, nästan bakom gardinen.

Jag smyger mej fram, likt ett lejon på jakt efter en antilop, sätter mej i skydd bakom i soffan, väntar.. NU! Jag hoppar fram och MOSAR sönder honom! Han spretar febrilt med benen i ett sista försök till överlevnad, men icke, jag slår till igen och MOSAR honom! Och även han faller, faller ner..

Besegrad.

Även denna gång klarade jag mej helskinnad från en MördarHarkrankAttack.

Jag väntar på deras nästa drag...


(Egentligen så låste jag in mej på toan tillsammans med datan i en halvtimme innan jag vågade smyga mej ut och snabbt döda dom med tidning och hårspraysburk, men dom dog iallfall)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards