Alla inlägg den 17 augusti 2008

Av Znövit - 17 augusti 2008 23:04


Znövit är glad. Mycket glad faktiskt. :)


Haha nu har jag fått värsta Mudvayne nojjan, tack Gilmo för att du laddade ner skiva åt mej <3


Nu har jag lekt med Linus och vi hade asroligt, lätt värt !

Gick hit, kollade på Narnia och drack varsin öl, talades en massa och mös.

Lite trevligt sällskap, lite sex och lite bekräftelse har ingen dött av.



Nu ska jag kolla på en till av filmerna Micke lånat mej, whoo!

Av Znövit - 17 augusti 2008 01:54


Znövit sitter och lyssnar på gamla Mudvayne låtar och är rätt glad, faktiskt.

Nyss kollat på En natt på Museet som sötMicke lånat mej, han har försökt bränna några filmer åt mej men av nån dum anledning hr det itne blivit något ljud på odm >.< så idag kom han med en påse full av asbra Znövit filmer jag får låna på obestämd tid :D Sweetnows!

Och imorn skall jag träffa en Linus som är snäll, glida runt på stan och sedan filmkväll, kolla på Narnia har jag bestämt. <3


Idag har jag träffat familj. Far kom hit med dom sista sakerna jag haft stående hos honom i tusen år, helt glad man blir när man plockar upp dem och finner en massa vackra minnesprylar, dock måste jag kasta hälften för jag har för mycket prylar =/ (jag är rätt duktig på att typ, "Åh, den här stenen ska jag spara och för alltid och alltid minnas denhärdagen!" och jag minns ju dagen när jag ser stenen, men lite smått onödigt att ha en massa stenar liggandes i bokhyllan)


Haha ååh jag får hur många minnen som hellst just nu ! Bra minnen, inte dom dåliga. Mudvayne :') Varför slutade jag lyssna på dom? ;o


Jaja, senare följde jag emd hem till far och träffade resten av familjen, sedan åkte vi på American car show tillsammans och hade rätt trevligt, bilar är väl inte min grej men jag fick spendera tid tillsammans med mina småsystrar, det händer inte allt för ofta så att säga.


Senare på kvällen småkrök med folket, men är fattigast i helaste världen fram till måndag, tack Tobias för att jag fick låna lite cash till mat och cigg imorn <3


Näe, ska kolla på en till film nu och sedan krypa ner i sängen och sova !

Tjingeling!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards