Alla inlägg den 28 augusti 2008

Av Znövit - 28 augusti 2008 23:39


ARGH!
Jag vill rööökaaa! >.<
Men sist jag var ute och rökte (thaaat’s RIGHT, UTE och rökte haHA!) så såg jag en feeting stor långbenspindel på väggen, en meter från dörren ;o
VISSTE ni att långben spindlar är dom farligaste spindlarna i världen, huuh? HUUH?
Och för små tänder är bullshit. Tänk om det är en mutantspindel som kan göra sina tänder hur stora den vill! (hej, jag har precis tittat på X-men)
Aja, poängen i det hela är att jag är sjukt röktsugen och VÄGRAR öppna balkongdörren på grund av Mr. Mutantspindel och jag kan inte röka inomhus med åtminstonde öppen balkongdör.
Så det blir la att gå och lägga sej utan cigg!
(Ah, för jag komemr ju verkligen kunna somna röksugen och med vetskapen om att Mr. Mutantspindel är fem meter ifrån mej, och vad vet jag, den jäveln kan säkert ta sej genom väggar oxå)

Av Znövit - 28 augusti 2008 12:43


Idagupptäckte jag att jag har nästan två timmars lunch på torsdagar >.<

Det är sämst ju! Vad fan ska man göra i skolan i två timmar lixom?

Sen har jag filmkunskap nu första perioden oxå, och den slutasr klockan SEX ikväll! WHATAFUUUUCK?! Dom kan itne ha lektion till klockan fucking sex!

Znövit lackar.

Jag har tillräckligt mycket att göra om  dagarna.

Vill ha ett kvällsjobb, om det är någon som känner någon som blabla kan kirra nåt jobb åt mej några kvällar i veckan så hör gärna av dej!


Kommer antagligen bli svårt att få jobb med tanke på mina piercingar lixom.

Aja.

Och kuksoc har itne hört av sej angående gymkortet, det gör mej mycket upprörd >.< Jag känner att jag fett vill komma igång så fort som möjligt efter sommarens kalorifyllda alkoholintag. Bha.

Jaja.


Nu börjar snart nästa lektion så ska kila vidare.

Plöpp.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards