Alla inlägg den 16 augusti 2008

Av Znövit - 16 augusti 2008 00:27


Fredag kväll/natt (klocka är halvtvå)

Och Znövit är hemma pch lagar risåcurrysås. Det tycks ha blivit en vana för mej att dra hem tidigt. Dock börjar jag dricka rätt tidigt oxå.

Ptja, kan väl vara bra nu tills skolan börjar igen, att ha vant sej att itne festa tills så sent lixom.

Inflyttningsfest hos Anna idag, var mycket mycket trevligt!

Jag tycks om Anna, hon är så söt :)


Igår åkte jag till sthlm och träffade Hugo. Träffade han på Gotland först, mycekt trevlig man ! Vi talas om allt, det känns bra, när man lixom klickar på en gång :) Sooft.

På kväll blev det Grönan och åka karusellerna ! Med Matilda och Cherif. Senare på kväll åkte jag till Bro, sov hos vänner från barndommen, fint att dom finns kvar :) allt hos dom var precis somd et altid har varit. Me like, det känns tryggt och bra.


Nu lagar jag risåcurrysås, mums ^^

Fuck pasta hemma hos Anna, fick krampont i magen och kom på att jag inte haft tid till att äta på hela dagen, tack Anna :)


Yhäyhä. Idag är jag på lagom humör. Inte lika bitter som jag varit senaste veckorna, men ändå inte überglad.


Whoo !


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards