Alla inlägg den 31 augusti 2008

Av Znövit - 31 augusti 2008 15:02


AAARGH JAG ÄR CEPE FÖRKYLD!

Jag HATAR att vara förkyld >.<

Gjorde ett tappert försök till att dra till staden ändå igår,

resulterade i att jag fick feber och låg insvept i filtar på bryggan.

Så det blev en skit tråkig hemma kväll.

Och idag blir en skit tråkig hemma dag.

Fast Matilda komemr hit senare med alvedon, musik, film och trevligt sällskap senare, yeey! :)


Them baggy sweat pants
And the Reeboks with the straps (With the straps)
She turned around and gave that big booty a smack
She hit the flo (She hit the flo)
Next thing you know
Shawty got low low low low low low low low
 

<3



Klippte v alla mina ngalar igår förresten :o ena gick av och då bah, nä nu skiter jag id ethär och hejdå till alla. Och för dom som itne vet det så har jag alltid sjukt långa naglar, och nu ahr jag inga alls, känns helt stört.

Asfult att skriva på datan ju :P och typ sms, aaah!

Aja, dom växer ut igen, i sinom tid.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards