Alla inlägg den 10 december 2008

Av Znövit - 10 december 2008 16:21


Nejnejnej. Inte min dag.


Han använde mej för att komma åt henne.

Men hon brydde sej inte om honom, bara om mej.

Och jag trodde han brydde sej om mej.

Så jag brydde mej om honom.

Och inte om henne.

Men han brydde sej inte om mej.

Han brydde sej om henne. Och använde mej.




Dum i huvet Snövit. Du var dum i huvet.

Jag var dum i huvet. Snövit.

Bara du får säga så.

Snövit. Sssssnövit.

För det var du som gav mej namnet.

Sssnövit.


-Du ser ut som Snövit.

-Men Snövit är tönt.

-Inte den Snövit, den andra, den vi såg på i helgen, den Snövit.

-Jag ser ut som Snövit.


Och jag är din Snövit. Bara din.

Iallfall från början.

Sssnövit.


"Snart måste vi ses!

Jag Ingla, o du, min S-Snövit,

vi måste nog ses snart igen.

Puss på panna"


Jag älskar dej, åh vad jag älskar dej.

Förlåt. Förlåt förlåtförlåt.

Jag var ett as. Asasas.

Jag älskar dej.

Av Znövit - 10 december 2008 12:49


Bjuder på bild på håret idag.


Jag är ARG på mej själv just nu, gick inte till skolan igår och inte idag heller >.< eller, sista lektionen börjar om en timme, tänkte gå på den iaf men ändå, SKIT!

Vill bara att det ska bli lov nu så jag får slippa ett tag.


Första terminen snart slut.

Jag tänkte ju hoppa av men lovade mej själv att gå kvar en termin till innan jag bestämde mej...


Peace out homedawgs.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards