Alla inlägg den 12 december 2008

Av Znövit - 12 december 2008 22:16


Hm, var i stan och spelade biljard med Carro och Joel, åkte hem efter en timme redan. Kännde att jag höll på bryta ihop.


Nu är jag hemma, kom precis ut ur duschen där jag suttit och gråtit i en halvtimme.


Jag fattar inte vad det är som händer just nu.

Känner mej bara så jävla sänkt.

Jag vill bara sova. Och gråta.

Jag pallar inte.


Peace out.

Av Znövit - 12 december 2008 19:10


Ska nog hänga på Carro och några fler och lira biljard snart.

Jag vill egentligen inte gå ut ikväll.

Inte gå ut alls just nu, bara låsa in mej i lägenheten och vara ful och äta mej fet på hembeställd pizza.

Typ.


Åker nog hem efter biljarden.

Dom ska till Etage sen, jag är sjukt opepp på det.

Har dessutom inga pengar.

Hänger med på biljarden mest för att det känns som att jag borde.

Hm.


Imorn ska jag åka med farsan och dom och hälsa på storebror.

Orkar egentligen inte det heller.

Orkar inte leka trevlig mot alla i familjen. Får träffa lillalillasyster iallafall.

Men det är knappt så jag orkar sitta och leka glad framför henne.


Sen äre ju Basement imorn oxå tydligen.

Lär banga på det oxå.


Vill bara att det ska bli söndag så jag kan tvätta.

Vara hemma, och tvätta och inte göra nånting.

Det är precis vad jag vill göra just nu.

Ingenting.

 Bah.


Har några öl i kylen, tror jag sveper några nu bara för att.

Kanske blir på bättre humör då.


Peace out homedawgs.

Av Znövit - 12 december 2008 15:19


Hej jag heter Znövit och jag suger.

Gick inte till skolan idag heller, fast nu bestämde jag redan igår att jag inte tänkte gå idag. Jag är så jävla dålig.


Nej, bara en vecka kvar nu ju förfan, måste dit nästa vecka >.<

Plus gå på julavslutningen, den MÅSTE jag verkligen gå på, annars kommer alla börja hata mej.

Hrm.


Skit skit skit skit.


Fredag. Undrar vad planen är.

Jag är inte pepp. Vill bara vara hemma och ligga i sängen och göra ingenting.

Ryck upp dej nu för fan.

Jag fattar inte vad jag håller på med.


Peace out homedawgs!  


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards