Alla inlägg den 24 december 2008

Av Znövit - 24 december 2008 19:21


Jepp. Nu är den slut.

Det var väl trevligt bortsett från att alla vuxna var rätt griniga och satt och talade illa om min bror.

Klart att jag oxå är arg på honom, något extremt, men orka ägna hela julafton åt att tycka illa om honom.


Aja, blev glad över julklapparna iaf! Av pappa fick jag presentkort på IKEA och av farmor lite pengar, strumpor, trisslott (som jag itne vann något på) och ett jätte fint armband som tyvärr var för stort, ska se om det går att göra det kortare.


Mauri kom förbi en jätte snabbis i förmiddags, haha gullungen har gjort minismå tomte luvor till mina katusar! Och så fick jag en liten nyckelrings anka som lyser och kvackar haha!


Yeah, nu skall jag återigen äta äckliga nudlar (som det dessvärre kommer ätas mycket av närmsta tiden) och sedan skall jag till Williams och träffa vänner och dricka öl!


Peace out homedawgs!

Av Znövit - 24 december 2008 11:41


Ah, här sitter jag på julaftonsmorgon/förmiddag och trycker i mej nudlar.

Snart kommer farmor och hämtar upp mej och så åker vi till papi.

Där kommer det såklart serveras julmat hela dagen, och julmat är bland det vidrigaste jag vet, därför laddar jag upp ed nudlar nu.


Ingen aning om storebror kommer vara där eller inte.

Om dom kommit och hämtat honom eller om pappa överhuvudtaget släppt in honom.

Eller om han ens åkte hem igår som han skulle göra.

Hm.


Aja, nu skall jag käka upp det här, snabbstäda och göra mej lite iordning.


GOD JUL homedawgs!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards