Alla inlägg den 21 december 2008

Av Znövit - 21 december 2008 01:24


En av mina labrets håller på bli inflamerad, den svider och är irriterad. Jävla skit.

Septumen går det bra för, svider helvete om jag råkar peta på ringen men annars gåre fint.


Ikväll har jag suttit hemma hos Carro och kikat på film.

Harry Potter <3 ätit en massa popcorn, glass och lussebullar, druckit te och julmust och ätit några mandariner. Riktigt fet har jag blivit.

Men det var trevligt!

Träffade bejbi Philip oxå <3

Och busade med honom innan han kom hem, har köpt några öl till honom i julklapp så sprang in i hans rum och gömmde ölen lite här och där och lämnade en lapp som det stod "Znövit was here. Dags att leta julklappar... ;) " på haha ^^


Imorn bär det av till Dalarna. Förhoppningsvis så kommer min kära lillebror bli lite gladare på mej när han får sina julklappar hm. Ser fram emot att ge mami hennes julklappar oxå haha :D

 Stannar bara en dag, pallar inte vara där längre än så.


Ser verkligen fram emot julafton! Fira jul med båda mina småsystrar och storebror som får permiss! Och hela feta släkten oxå, känner mej tillräckligt stabil för att kunna stå ut med dom just nu, känns bra :)


Hela jag känns mycket bra just nu.

Eller ja, liten liten svacka är jag nog nere i men det är inte så konstigt, det är lixom nu när jag mår bra som jag har tid att ta itu med gamla saker som varit jobbiga lixom. Så jagb ehöver den här tiden till att få må lite dåligt.

Passa på typ.

Men jag känner mej lätt inombords, och känner att jag KAN klara det här!

Och det är en skön känsla.


Nu ska jag nog. Göra nögot annat.


Peace out homedawgs!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards