Alla inlägg den 27 december 2008

Av Znövit - 27 december 2008 20:24


Gjorde en cepegod fruktsmootie igår kväll, med bland annat kiwi i.

Tänkte dricka den i morse men glömde bort den, så kom jag på den nu och tänkte dricka den, tog såklart en stoor klunk och känner på en gång hur sjukt surt den smakade.


Då kom jag på att jag läst någonstans att kiwi som stått i kylskåpet över en natt, på typ tårta eller nått, är livsfarligt och värsta giftigt.

Så jag hoppas att jag inte dör nu.


Synd på god smootie.


Min lägenhet är så JÄVLA stökig och äcklig just nu, helt sjukt.

Imorn blir det FETstäda som gäller.

Imorn kommer lillebror och hälsar på oxå.


Jag hatar att vara sjuk, det känns ännu jobbigare nu, nästan som att jag har feber.

Borde äta nånting.


Jag spanar med jämna mellanrum på en comunity för bipolära (manodepresiva).

Jag ställer mej fortfarande emot det faktum att jag skulle vara bipolär bara för att jag inte _vill_ vara det.

Men det är i så många sammanhagn som jag inte förstår vad jag gör och varför jag gör och det är då jag vill kunna tänka att jag är "sjuk".

Någonstans kunna hitta en förklaring för varför jag är som jag är.


Många på den sidan som har inställningen "Jag tänker inte skämmas över något jag inte bett om" typ.

Fin inställning.

Men den funkar nog inte på mej.


Peace out homedawgs!

Av Znövit - 27 december 2008 17:27


Idag har jag ont i halsen, hostar och huvudvärk.

Känner mej hängig antagligen förkylning på G.

Självklart börjar jag Echinagard-fettmedte-cvitaminerimassor-och-vitlöks-kur på en gång för att slippa eländet.


Varit på IKEA idag, fick ju presentkort från far där, hittade typ ingenting av allt jag vill ha >.< vet ungefär precis vad jag letar efter och känner mej rätt kräsen.


En filt och två blockljus blev det iallfall, ska eventuellt dit imorn och köpa en ny svart hylla och en svart matta med lite krumelurer på, sitter och försöker föreställa mej hur det kommer se ut, om det blir för svart lixom..

Har dock väldigt ljusa väggar så tror inte att det blir för mörkt.

Sen har jag massa grönt oxå.


Pepp på att möblera om men min lägenhet är nog så smart möblerad det går, den är ju liten.

Gnnh jag vill ha förändring!

Så trött på att det ser likadant ut, vill att det ska vara fint >.<


Hade hemma dag med Mauri igår oxå, båda var rätt opeppa på gå ut.

Det var myspys, såg på film och åt gott.

Ingen aning om vad planen för ikväll är, just nu känner jag mej fortfarande inte särskillt pepp.

Så trött på att gå ut i Uppsala.


Aja, skall trycka i mej lite anti-förkylningsprylar nu!


Peace out homedawgs!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards