Alla inlägg den 29 december 2008

Av Znövit - 29 december 2008 22:06


Ehw. Rökte första ciggen på två dagar ganska nydligen.

Det var bara äckligt.

Som när man badat i badhus i flera timmar och sen röker.

Vidrigt.


Känner mej bättre idag iaf, tror inte jag haft någon feber.

Men jag är knappast frisk ännu.

Måste försöka äta mer, käkat en pizza på två dagar lixom, men jag är inte hungrig eller sugen på något, och när jag väl käkade så smakade det inget och jag började må illa lixom.


Dricker massa juice som sötnos Mauri köpt åt mej, han kom nydligen hem med varma koppen oxå.

Jag tycker inte om soppa, vill tycka om varma koppen bara för att men aldrig gillat det ändå.

Men det är med kyckligsmak, inget med kycklingsmak kan väl vara äckligt?

 Behöver näring.

Och nikotin.


Snart har jag råd att göra mina mods, så jävla nervös så det är sjukt, faan vad ont det kommer göra!

Ska man vara fin får man lida pin.


Nu ska vi kolla på film som Mauri hyrt.

Jag tycker så himla mycket om pojken, han är bäst i världen.


Peace out homedawgs!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards