Alla inlägg den 22 december 2008

Av Znövit - 22 december 2008 16:00


Nu sitter jag återigen i den lilla byn i Dalarna hemma hos min mami och lillebror.

Bytt julklappar, fått lite smink och fina gröna grejer till lägenheten, är jätte glad!

Känns inte fullt lika jobbigt att vara här den här gången, kom igår och åker idag så jag slipper vara här över helgen grejen, hatar det.


Suttit och tagit massa musik från den uråldriga datan vi har här, som inte ens har något internet.

Man får så många minnen från musik, herregud, blev helt blödig när jag satt där och lyssnade igenom allt igårnatt.


Så nu är min mp3 full av maassa nostalgi musik haha!

Shit vad mycket grejer som hänt i den här byn egentligen.

Jag bodde ändå här i två och ett halvt år.

Både bra och jobbiga minnen har man.


Snart julafton, ser verkligen fram emot det för en gångs skull!

Bror min får permiss, kommer hem imorn, skall möta upp honom på stan efter att jag varit hos optikern och hämtat ut fler linser.

Vi skulle hitta på något.

Ser fram emot det med, få gå runt på stan med en nykter bror.

Det var ett tag sedan.

Jag hoppas han sköter sej den här gången, jag bryr mej så mycket om honom.


Jag längtar så sjuukt mycket tills jag kan göra mina mods på magen, men just nu behöver jag hur mycket pengar som hellst till maassa saker, kommer få leva riktigt fattigt närmsta månaderna, INGA onödiga utgifter!

Det vill säga, inte äta på stan eller öl eller köpa saker jag vill ha men egentligen inte behöver.

Känns lite drygt, van vid att kunna slösa mina pengar på lite vad jag vill.

Hm.


Aja, nu skall jag gå med min lillebror och hitta honom en passande hårfärg, jag har bestämt att han ska fortsätta på brun, han passar i det.

(på tal om onödiga utgifter, EN hårärg till måste jag köpa till mitt hopplösa hår, sen ska jag FÖRSÖKA att inte slösa mer onödiga pengar på hårprylar haaah... >.< )



Peace out homedawgs!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards