Alla inlägg den 18 december 2008

Av Znövit - 18 december 2008 20:46


Haha, jag skall spela seriemördare i en film, cool!

Nån musiktrea som håller på med ett stort projektarbete.

Jag ville egentligen ha en av de större birollerna, men han hade 'diskuterat saken med sina kumpaner' och tyckte att jag skulle passa bäst som huvudroll.

Kan bli intressant.

Skall snart få ett manus som jag skall läsa igenom, sen måste jag fundera ut på hur man beter sej som seriemördare...


Jag är asglad idag, min septum gör itne lika ont OCH jag skall göra alla bodymods jag vill ha på magen i februari för 2000 spänn! YEEY! Tack Alison och Alisons pojke <3


Skall snart till Etgage med Carro, igen heeh. Behöver det idag, är rätt nere, kindoff "hänt" en grej och Carro är typ den enda insatta och behöver få tala. Hm.


Klar med alla julklappar nu, underbart! Nu vill jag bara ge dom till alla haha!

Lite ont om pengar nu indeed, 


Peppar mej själv med Justin Timberlake och Lady GaGa, love it.


Måste träna magen som fan nu, kan ju inte ha fläskmage när jag skall pimpa den så fint haha!


Mauri måste vara hemma och måla. Bajs. Jag tycker att han ska måla klart.


Nä, nu skall jag göra mej iordning här.


Peace out homedawgs!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards