Alla inlägg under december 2008

Av Znövit - 10 december 2008 12:49


Bjuder på bild på håret idag.


Jag är ARG på mej själv just nu, gick inte till skolan igår och inte idag heller >.< eller, sista lektionen börjar om en timme, tänkte gå på den iaf men ändå, SKIT!

Vill bara att det ska bli lov nu så jag får slippa ett tag.


Första terminen snart slut.

Jag tänkte ju hoppa av men lovade mej själv att gå kvar en termin till innan jag bestämde mej...


Peace out homedawgs.

Av Znövit - 9 december 2008 23:46


Hm. Senaste typ två veckorna har jag varit fett med opepp (och NEJ Mauri det är inte ditt fel).

Alltså, inte så att jag mår dåligt eller så,jag mår verkligen aasbra just nu,  mer att jag som jag nämnt tidigare blivit dålig på träna, äta och städa och sånt, rutinprylarna.


Men jag tänker lixom.. Åkej att jag tycker om att träna. Men fem gånger i veckan? Varför tränar jag egentligen? Jag behöver ju inte gå ner i vikt precis.

Anledningen till att jag tränar/tränade så mycket och åt nyttigt och stuffs är för att jag vill känna mej duktig.

Men duktig inför vem lixom, jag ska väl fan inte behöva gå upp halvsex för att träna för att känna mej duktig, lixom.


Jag ska inte behöva göra det för att få "bekräfltelse", vilket jag inte fick heller.

Jag tänker dock inte sluta träna, fortfarande yoga och måndagar med Matilda och kanske nån dag mer, men jag tränar ju för att jag vill och inte för att jag "borde" lixom.


(talade om detta med min psykolog idag, därför det blev värsta inlägget om det nu för jag har tänkt mycket på det, jag är så jävlajävla rädd för tvångstankar eller ätstörningar igen. Hah, Matilda sa något i stil med "du är en såndär som byter beroende, alltså som måste ha ett nytt beroende hela tiden" nån gång. Kanske sant. Men jag måste hitta ett beroende som är bra för mej i så fall.)


Peace out homedawgs!

Av Znövit - 9 december 2008 22:03


Har hunnit införskaffa några få julklappar nu, till mina syskon iaf, förut en grej till lillebror som jag inte har råd med denhär vecken.


 Bara för att informera alla mina vänner som läser bloggen; ingen idé att ni köper julklapp till mej för jag köper inte till er. No offence, men jag hatar julen och julklapps-skiten, jag köper till familjen för att jag känner mej tvungen helt enkelt.

'

Yeah, och nu har jag fett med ångest inför julafton, ska för första gången sen jag var tolv fira jul hos min far, vilket jag faktiskt ser fram emot och hoppas att det blir kul, men har jättejätte ångest över min lillebror.

Han är helt försörd över att jag inte ska fira med honom, det känns jätte jobbigt =/


Aja.

Hoppas Mauri kommer och sover med mej sen, han ska egentligen inte göra det, men jag tycker inte om att sova utan honom.


Peace out homedawgs!

Av Znövit - 8 december 2008 00:13

Aahahaha Maurii <3<3

Sötast ever och han gör mej gladast i världen :)

Han skulle inte sova här inatt egentligen och jag typ buu för jag vill ändå sova med han lixom och han bah jag kaanske tar sista bussen.. Sen när sista bussen gått så skrev han sms och sa att vi ses imorn istället lixom. =/


MEN, en halvtimme senare skickar han sms och säger men kom och öppna porten då! Hahaaa han åkte hit ändåååå <3<3

Haha jag är fett glad nu!


Och han måste lixom gå upp samma tid som mej imorn och åka hem trotts att han inte jobbar men jag har ju skola.

Såå nu är han här, står i duschen just nu <3


Tycker om pojken satansatansatan <3

Av Znövit - 7 december 2008 13:41


Yeah, DasBoot var faktiskt riktigt kul! Tyvärr slutade det lite olyckligt med att Carro skulle göra en bakåtvolt från ett räcke, vilket inte gick så bra, hon slog i ryggen rejält och har väldigt ont nu stackarn.


Bjuder på filmen Jonas filmat och klippt ihop på mej haahaha x)


Blivit riktigt dålig på uppdatera bloggen senaste veckorna.

Även blivit dålig på träna, äta och städa heeh.


Snart åka på yoga med Matilda. Har en litenlitenliten present till henne från båten oxå haha :P


Nä, försöka städa lite nu...


 Peace out homedaawgs!

Av Znövit - 3 december 2008 22:18


Nyss varit och kollat på en teater med min kontaktperson, Blåmärken hette den och den var sjuukt bra! Man blir verkligen jätteinspirerad!

Orkar inte tala om vad den handla om haha, är dålig på sånt. Relationsproblem iallafall.


Var kul i skolan idag, lite öppet hus så det blev en del improvisations teater, det är så sjukt svårt men så sjukt kul! Jag vill börja trean så vi kan börja jobba med teatersport, det verkar vara helt underbart och är så jävla kul att kolla på när folk verkligen kan det lixom!


Aja, nu väntas jag på Mauri som är dålig och missade bussen.

Lite creds ska han nästan ha ändå för han har inte missat många bussar alls senaste veckorna, helt imponerad!

Tycker om pojken <3


DasBoot imorn, pepp.. Sådär. Nu fick jag nyss veta att Timmy inte kan åka för han måste jobba, lite synd faktiskt.


Imorgon är det oxå exakt två år sedan jag flyttade från p12an. Tiden går.. Konstigt. Men går gör den!


Oh, och imorn ska jag dricka Bjönbärs-smootie fyfaan vad gott :D


Peace out homedawgs!

Av Znövit - 3 december 2008 08:15


Här sitter jag och dricker blåbärs smootie med en sovandes Mauri bakom mej.

Dags att väcka honom snart, bussen går om en halvtimme.


Lång dag igår! Först skola, jag somnadei en soffa på håltimmen och kom en halvtimme försent till lektionen, FettoJohanna som varit sjuk ett tag var tillbaks <3 och vi håller på planerar inför vårat luciatåg till julavslutningen.


Sen psykolog, det var rätt tufft igår faktiskt. Vi kom in på riktigt feta grejer och jag var nästan påväg att bryta ihop där inne, gäller att bita ihop ibland asså.


Sen träffade jag Micke på stan och gick och käka, Mauri kom ner på stan så jag hann säga hej till honom en snabbis.


Sen möte med chefen på Tian vilket gick bra och jag får massa beröm över hur duktig jag är vilket jag alltid blir glad av :)


Seen basket med Peter, det var rätt kul faktiskt, och ja, handen på hjärtat, jag har en förkärlek till långa svarta killar.

Uppsala vann iallafall.


SEN (haha massa sen här alltså) hem till Jack och dricka öl för pojken fyllde 21 igår! Efter en öl hos Jack blev're Williams med en massa folk, det var mycket trevligt!

Kunde itne stanna så länge dock eftersom att jag ska till skolan idag.


Nej, peta på Mauri nu!


Peace out homedawgs!

Av Znövit - 1 december 2008 20:26


Yeah, på torsdag gällere, DasBoot.

Och nu är jag ännu mer opepp än vad jag var innan.

Yey.


Ska väl göra iordning morgondagens smootie snart, så jag slipper göra den imorn bitti lixom.


Skön dag, skola, träna, handla mat, chilla.

Inte hänt så mycket men det har varit lugnt och skönt.


Jag vill ha en synth farsan jag vill ha en synth när jag konfirmerar mej.


Peace out homedawgs.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards