Alla inlägg den 7 oktober 2008

Av Znövit - 7 oktober 2008 22:59


Laddat upp med popcorn och juice inför Scrubs, värsta myset lixom.

Saknas bara en Timmy nu <3


Idag bestämde jag mej somsagt för att itne jobba på Aros med, så istället drog jag hem till Matidla efter skolan.

Vi spelade tårtspel, inte en enda tårtbit fick jag!

Men massa skratt blevre så jag klarar mej utan tårtbitar :)


Imorgon får jag sova ändå till åtta <3

Enda sovmorgonen jag har, och skiter i att gå upp tidigt och träna då fan, ibland för mån tamigtusan unna sej lite!


Duschat nyss, de få dreadsen jag har kvar rinner det vatten från, det slutar ju fan aldrig heller, irriterande, vill itne att det ska vara blött i sängen >.<


 Helgen ser ut som så, att på fredag ska jag fika med Hanna <3 FAN avd jag saknar henne, helt sjukt. Men på fredag :D Vet itne vad fredagkvällens planer är än dock.

På lördag skall jag hälsa på Puffäm på psyk <3 Måste ju kolla så brüden ahr det bra!

Senare på lördagen kommer världens bästaste Obie hit och stannar till tisdag :D


Massa hjeerta människor, glad Znövit ^^

Av Znövit - 7 oktober 2008 21:26


Aros.

Min karriär som telefonförsäljare var inte den längsta.

Mycket framgångsrik dock!

Men orkar inte.


Går lixom upp astidigt på mornarna och kommer hem skitsent.

Så jag bah, nä, jag skiter i, hellre fattig och mår bra än rik utan socialt liv.

Nu ska jag iaf gå på dendär JÄVLA ART-kursen som personalfittorna tjatar om >.< Gnh.


Nä. Äh.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards