Alla inlägg den 23 oktober 2008

Av Znövit - 23 oktober 2008 17:48


Duktiga jävla Znövit.

Idag gick jag upp tidigt för att träna, som jag nämnde i tidigare inlägget, och vanligtvis efter morgonträningen så brukar jag bli jätte seg och trött och känna mej slut i hela kroppen, men idag var det bara asskönt och jag tränade huur mcyket osm hellst utan att känna mej trött och sedan varit pigg och på bra humör hela dagen :D


Det braiga humöret lär dock itne hålla i sej särskillt länge, ska snart sätta igång med ännu mer pluggande, yeey.

Plugga är verkligen inte min grej.


På tal om plugg så har jag bestämt mej för att hoppa av en kurs, filmkunskap, har aldrig varit med om något värdelösare och tråkigare i hela mitt liv, och jag orkar fan inte vara i skolan till klockan sex! Så bajs på det, får läsa ikapp dom 50 poängen under mitt fjärde år sen, som det är planerat att jag ska gå.


Får fler besökare här i bloggen hela tiden, känns jätte kul och man blir lixom ännu mer pepp på att uppdatera den oftare!

 :)

Av Znövit - 23 oktober 2008 06:03


Sitter och dricker oboy, är klar inför att åka till gymmet och träna fram till klockan åtta! Jag är ju bara så sjukt duktig.


Tjingeling!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards