Alla inlägg den 29 oktober 2008

Av Znövit - 29 oktober 2008 14:32


Just nu är jag på JÄVLIGT dåligt humör och har nog aldrig varit så arg på mejsjälv i hela mitt liv.

Tvättdag idag, och SJÄLVKLART så tvättar jag alla mina ljusa kläder tillsammans med en röd jävla klänning som färgade av sej >.<

Så nu är alla mina underkläder, mina två favoritlinnen och en hoodie för ÅTTAHUNDRAJÄVLASPÄNN, plus lite fler kläder, rosa!

ASSÅ AAAAARGHHIFIAHOIA!!!!! FAN VAD ARG JAG ÄR PÅ MEJSJÄLV! Skitskitskitskit!!!

Det bästa med dethär är ju att jag såklart HATAR färgen rosa.


Plus att jag färgade mitt hår igen häromdan och hälften av håret ramlade av >.< åkej inte hälften kanske men en hel del av håret gick av, SKITKUL.

Fanfansfanfaan!


Gnh >.< >.<


Aja, min lillebror är här nu iaf. Han har hjälpt mej tvtta hela dagen, diskat har han gjort oxå medans jag sprungit runt och fixat.

Igår var vi hemma hos Anna ( http://kalejdo.blogg.se/ ) och drack lite öl, eller ah jag drack öl, lillebror är nykterist.

Det var trevliga männskor, vilket det alltid är på Annas fester.

Dock så stannade vi inte så länge då lillebror rest hela dagen och var trött.


Snart ska jag till tandläkaren och efter det ska vi käka kinamat och gå på bio, fick min lön igår, trevlig överrsakning, så nu har vi råd att ha lite kul!


Dock jävligt bitter över tvättincidenten.

Skitoxå.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards