Alla inlägg den 20 oktober 2008

Av Znövit - 20 oktober 2008 22:45
http://www.youtube.com/watch?v=CbY9FWHGqNE&NR=1


Alltså, kärlek, fucking kärlek <3

Sug på att man bara kan lägga in länkar och inte videon direkt i inlägget på denhär bloggen?

Av Znövit - 20 oktober 2008 18:51


Well yeah, nyss städat, duschat och lagat mat, tacos, så jävla gott <3

Hanna komemr hit om ca 40 min, har fan inte träffat henne sen hon slutade, så jävla kul det ska bli :)


Aja, detdär var det bra.

Men Gunnar ringde nyss, chefen på Tian, och jag var ju inte helt oförbredd på det som ni ser i tidigare inlägget.

Aja, han sa något i stil med:

"Jaa du Znövit, det här var ju synd... Det som har gått så bra senaste månaderna, vaa? Och jag som tänjt så mycket jag kan för att du ska få din frihet som du tjatar om, och så gör du så här, vaa? Det var väl lite onödigt, vaa?  Jag säger bara; låt gå för den här gången men inget mer skolkande nu Znövit, du måste ju faktiskt visa att jag kan lite på dek det förstår du väl, vaa?"


Och blablabla. Gnh >.<

Jag blir så arg, har verkligen skött mej så jääävla bra senaste tiden, fucking perfekt, och så hakar han upp sej ASmycket på världens minsta grej?

Whatever. Får väl fan se till att "sköta" mej då.


Nej, bort med dåligt humör, snart kommer Hanna!

 Haha och ah, som ni säkert förstår så är jag hemma igen nu :p

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards