Alla inlägg den 24 oktober 2008

Av Znövit - 24 oktober 2008 15:15


Bjuder på en lång emotext längre ner i inlägget, skall fört uppdatera lite!


Just nu är jag lite bitter och på dåligt humör, senaste helgerna har jag varit bortskämd med diverse aktiviteter och fester, och nu är det fredag, och iinga planer! Inga alls överhuvudtaget, och folk tycks vara sjukt opeppa på att styra upp något, en fredag utan supa, vad är grejen?


Aja, skall träffa Micke och Jonas senare iaf, får se om vi lyckas finna något att underhålla oss med, dock tveksamt, känns det som just nu.


Idag hade vi städdag i skolan, alla teaterelever skulle städa hela teatersalen och heela rekvesitarummet i källaren, vilket är helt enomrt och det finns så sjuukt mycket prylar!

Lite som att gå upp på farmors vind ni vet?

Dock jävligt mycket smutsigare, så jävla vidrigt, antagligen flera år sedan någon städade där nere, damm, spindelnät, alla kläder är bruna av smuts, nej ursch! Känner mej lite pretto, men jag har verkligen jätte jätte svårt för sånt och får rysningar!


Det peppade mej iaf till att vilja städa lägenheten, vilket jag skall göra så fort jag skrivit klart detta!


Matilda kom förbi igår (http://vadlitam.blogg.se) kväll och hängde med mej, drack te, rökte, snackade skit och ROFLade. Alltid trevligt!


Far min körde förbi och lämnade min skohylla som han fixat till åt mej, den var för bred så han har kapat av och svettsat ihop, så nu har jag den i hallen med alla mina skor på, det ser fräscht och städat ut, me like!


Lov nu oxå, så nedrans skönt! På tisdag eller onsdag kommer Lillebror hit, planerar att ta ut honom på bio och kinamat någon kväll :)


Nej, nu ska jag sluta skriva, blev ett långt inlägg det här!


Emotext!


 Någonstans mellan att vara lycklig, och att vara ett totalt jävla vrak
Ibland stå på fast mark, ibland med ena foten utanför stupet
Att tillbringa sina vakna stunder åt att helt enkelt räkna tiden
Är att ge upp hoppet och drömmarna, att ge upp sitt...

Livet har för dej varit allt annat än lätt
Så ta en nummerlapp, ställ dej i kö
Vi har alla varit ledsna, alla blivit sårade
Men hur vi överlever, är vad som gör oss till dom vi är

Ett uppenbart ointresse, ett knappt synbart leende
En djup nickning i överenskommelse, leva i känslomässig exil
Jag smiter från mina förpliktelser, jag saknar dina deadlines
Jag utmärker mej genom att sluta tidigt, och fucka upp mitt liv

Alla leenden och härligt solsken, en perfekt värld på en perfekt dag
Allt löser sej tillslut, har aldrig mått så jävla bra
Alla leenden och härligt solsken, en perfekt värld på en perfekt dag
Allt löser sej tillslut, har aldrig mått så jävla bra

Livet är inte så
Livet är inte så
Livet är inte så
Livet är inte så
Letar vi efter svar, eller fuckar vi upp våra...

Livet har för dej varit allt annat än lätt
Så ta ett nummer, ställ dej i kö
Vi har alla varit ledsna, alla blivit sårade
Men hur vi överlever, är vad som gör oss till dom vi är

Vad som gör oss till dom vi är.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards