Alla inlägg den 25 oktober 2008

Av Znövit - 25 oktober 2008 15:26


Godmorgon sötnosar!

Min morgon är dock inte så jävla god.


Igår satt jag och beklagade mej över att jag inte hade något att göra på kvällen remember? Weell, något dök upp!

Jag hade mailat Jack förut, angående skolarbetet jag och Johanna ska skriva om Zimbabwe, så svarade han igår och sa att vi kan ta en fika så kan han berätta lite och så där, och ingen av oss hade några planer just då så ah, vi möttes upp inne i stan.


Men istället för fika så satte vi oss på bryggan och drack öl och rökte, samtidigt som jag "intervjuade" honom om Zimbabwe, det var riktigt mysigt faktiskt :) Sitta där under en gatlyckta, klockan var halvsex så det var rätt mörkt, och tala, samtidigt som jag satt och noterade vad han sa.

Har inte träffat honom på aslänge heller så vi hade ju en massa annat att tala om oxå:D


Sen blev det iaf så att jag och Micke följde med hem till Jack och drack mer öl, lyssnade på bra musik och snacka skit ett tag, sen skulle vi in till stan, påväg till nån korridorsfest, på vägen stannar vi på Williams där hans flickvän jobbar och tog en öl, Emelie jobbar oxå där nu tydligen, är kul, itne träffat henne på länge heller !


Seeen drog vi iallafall på festen, jag var fuull och jag blev attackerad av en massa asiater och tyskar och fransyskor, ahaha! Och jag som hatar att tala engelska lixom!


Aja, var riktigt kul iaf :)


Men nu jävlar är jag bakis, ska hälla i mej lite vatten till och sen fika med Findus <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards