Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av Znövit - 16 oktober 2008 22:45


Peter, min nya favorit i personalen sedan Anna slutade var här idag. fick en bok av honom som han slagit in så fint, Alkemisten heter boken.

Den hade han köpt till mej för att han tycker att jag har varit så duktig senaste veckorna.


Lite dåligt sammvete över att jag skolkar imorn, jävla tajmat av honom att ge mej bokjäveln nu lixom.

Aja, inte mycket att göra åt, det var väldigt snällt av honom iaf.


Varit på jävla dåligt humör hela dagen och hatat världen.

Och känner mej bara så jävla trött på att jag faktiskt är arton men ändå inte får vara myndig, soc ska fortfarande hålla på och bestämma över mej. Dock vet jag att om det faktiskt inte var så att att jag har mina ramar jag måste hålla mej till så hade mitt liv varit helt kaos nu, jag behöver någon som piskar lite och fyar när jag gör fel.

Det är lätt att man släpper efter och allt går snett annars.


Aja, sedan åkte jag iaf ner på stan och träffade Micke, vi gick till GF och där var Tobias och Josefin, Josefin praktiserar ju på GF nu, stackarn!

Blev iaf på bättre humör där.  Jag blir nästan alltid på bättre humör av Tobias, han förstår mej nog bäst av de jag umgås med nu och jag vet att han bryr sej om mej.


Hatar min jävla bekräftelsemani, men jag har så lätt för att känna mej ensam och oälskad och ful,  samtidigt som jag vet att det inte är så.

Uppskattar alla söta vänner jag har som fortsätter visa att de bryr sej om mej trotts att jag kan vara jävligt dryg ibland <3

Av Znövit - 16 oktober 2008 04:54


Jag har btw orange/gult/rosa hår just nu, klär mej mycket bra och det blev precis som jag tänkt mej!

Ah, nä, misslyckad blekning. Måste köpa ännu en, har haft i två nu, och har inte råd förns nästa vecka, fan var jag är rädd för att mitt hår ska gå av igen, det känns som att det är på bristningsgränsen just nu.


Skall köpa nya dreads när studiebidraget kommer, blåånda, och inte så många och halvkorta så det blir spretigt.

Frågan är om jag skall klippa lebbluggen kort igen eller behålla den?


Sikken tur att jag nydligen fått en ny fin mössa av Timmy så jag kan försöka dölja detta kaos lite iaf<3


Gick precis igenom minn blogg lite och gjorde den stora upptäckten att detta är tredje uppesittarnatten under oktober månad, värt.


Hoppas jag får byxorna jag beställt idag. Så jag slipper vänta tills måndag lixom.

Fan, måste ju hämta ut piercinggrejerna nästa vecka oxå >.<

Jag kommer vara fattig i en och en halv vecka nu, wooho!


Nä, göra sej iordning kanske?

Käka lite iallfall.

Om en timme åker jag och tränar.

Av Znövit - 16 oktober 2008 03:29


Yeah, vaken ännu en natt och det är kaffe som gäller för att kunna hålla mej vaken.FAN vad jag hatar när jag inte kan sova >.<

Det enda possitiva med att jag är vaken just inatt är att det blir lättare att ta mej till gymmet då, annars känns det rätt surt att gå upp halvsex.


Imorgon åker jag till fucking Timmy <3

Gnnh me längtaar!

Tycker om pojken satan >.<

Och han har ost till mej HAHAHA!


Så jävla gulligt lixom, han ringde för några timmar sen och vi var sådär allmänt gay, sen la vi påå, en minut efter att han lagt på ringer han upp igen och säger "Duuu.. Jag saaknar dej.." aahahaha <3 sen lägger vi på ännu en gång. En minut efter ringer han IGEN och säger "Duuu.. Jag har massa ost till dej hemma" asså GNNH!


"Men vafan, spara lite gayness till helgen"

"JAG KAN FAN INTE BLI MER GAY ÄN SÅHÄR!"


Åkej nu är jag verkligen bög deluxe som skriver versta Timmyinlägget men vadtusan, är man gay så är man.


Saknar så jävla mycket <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards