Alla inlägg den 14 oktober 2008

Av Znövit - 14 oktober 2008 21:32


Yeah, time to see it. Folk har mobabt mej aslänge för att jag itne sett den, tydligen ska den vara sjukt bra.

Tack Gilmo <3


 Som jag nämnde tidigare så försvann Obie från mej idag, jag gråter redan inombords. Önska jag kunde ha flickan nära mej hela tiden, hon lixom förstår mej.


Nyss beställt byxor iih, hoppas dom kommer på torsdag för jag kommer inte hinna ut dom om dom kommer på fredag, för så ska jag ju till Timmy <3

Och då måste jag vänta äända tills efter helgen innan jag får dom och så kan det inte vara.


Var och kollade upp priser på månadslinser idag, det skulle kosta mellan 1500-2000 i halvåret, baaaajs! Jag vill verkligenverkligen ha linser, jag HATAR mina glasögon men är så jävla beroende av dem.

Skall tala med personalen och se ifall det går att lösas.


Lillebror bara tjatar om sitt Uppcon hela tiden. Har väl inget emot att följa med honom dit egentligen, inte för att jag är ett fan of japanshits, och det är inte särskillt kul och jag skäms bland alla emosar. Men jag gört för lillebror såklart, är han glad så är jag glad!


 Näe, dags för dendäringa filmen nu!





"Ha fan inte skickat till dej på hela dagen. Men du ska veta att jag tänkt på dej hela satans dagen. Saknar dej <3 som fan"

 Hur gld gjorde han mej inte nu lixom? <3  ^^ GAAAY! :D

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards