Alla inlägg den 12 oktober 2008

Av Znövit - 12 oktober 2008 22:34


Flickan är hos mej nuu, kom igår <3

Som förväntat en mycket bra helg, Raymond kom i fredags, sen var det fest hos Anna, bara människor man tycker om där, jag och Anna stod och dansade och jag var lagomt full, värd dag!


Hälsade på Puff i lördags, hon mådde bra, vill att det ska gå bra för flickan lixom <3


Sen kom Obiefuck hit, satt med vänner på brygga ett par timmar och drack litet, sen kollade på Jonas som hade spelning på Ungdomens hus, efter det Williams, där jag fick nya bästa kompisar från Halland haha!


Idag var jag och Obie hemma hos min papi och hälsade på, träffade mina småsystrar, den äldsta, på sju år, har precis lärt sej läsa så hon satt och läste igeom en bok högt för mej, asduktig är hon ju!

Den andra systern, som fyllde ett år förra veckan, har precis lärt sej gå lite, några steg kan hon allt ta själv, men det går såklart lättare om man håller henne i handen :)


Älskar mina småsystrar, blir helt glad i hjärtat de få gånger jag träffar dem, är verkligen as stolt över dom båda :)


Asvärd helg iaf, vilket nästa helg oxå kommer bli för då åker jag till Blekinge och träffar Timmy igen <3



Jag mår så jävla bra just nu.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards