Alla inlägg den 30 oktober 2008

Av Znövit - 30 oktober 2008 22:19


Yeah, halloweenfest hos Jack imorn, Znövit goes clown.

Införskaffade en röd peruk idag för att slippa visa mitt vidriga hår, funderar på att ha den jämt och inte bara i clownoutfitsyfte, den är rätt ful men inte fan värre än mitt hår. >.<


Aja, köpte silvershampoo idag oxå, provade det på en gång och den lysande gula färgen försvann iaf, eller, det är fortfarande lika gul/orange men det lyser inte lika mycket. Nu ska jag inte tvätta mitt hår på flera dagar och låta det bli jätte fett innan jag tvättar det nästa gång, mitt hår är så sjukt slitet just nu.


Lillebror skall btw vara Zorro imorn haha, han ser phett cool ut.


Jag, lillebror och Matilda spelade biljard idag, jag vann två gånger ;D Matilda en gång och lillebror ingen gång. Jag är bäst.


Nu sitter vi alla hemma hos mej och kollar på TV. Jag är ingen TV människa dock, kolalr i princip bara på Scrubs, så ah, blev uttråkad  av TVn och skriver här lite istället.


Men nu har jag skrivit klar och funderar på varm choklad?

Har hur mycket mjölk som hellst hemma just nu!


Vad ska ni hitta på imorn, och vad ska ni klä ut er till, om ni ska klä ut er? :D

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards