Direktlänk till inlägg 26 oktober 2008

.Glad

Av Znövit - 26 oktober 2008 12:59


Pluggat, tränat, festat, umgåtts med goda vänner, städat lägenheten, ätit äpplen. (kanske lite kär)


Senaste veckorna har varit jätte bra och för första gången på länge så känner jag mej inte ensam, oälskad, ful och misslyckad.


Jag är glad <3


Grattis till Tobias som fyller 18 idag!



Igår blev det Williams och fira Tobias!

Först fikade jag med Findus, och haha vi har likadan frussir igen! Jag och Findus är coola.

Sen mötte jag Jack i Hum C, vi promenerade och talade skit, sen drog vi till Williams och mötte några trevliga vänner till honom, drack öl och hade trevligt.

Några timmar seanre kom Tobias och en massa annat folk, Jonas kom senare oå.

Askul var det haha! Tobias blev asfull, men han var duktig och drack massa vatten. Han sov på min soffa, vaknade av att han pussade mej på kinden och gick i morse, gulle! <3


På onsdag kommer lillebror hit, planerar att bjuda honom på kinamat och bio :)

Hoppas att bejbi kan komma hit imorn <3 saknar pojken nu.


Woho, hela jag är på endorfiner, måste göra något!

Städa kanske?


Lova ya aall!

 
 
Anna

Anna

26 oktober 2008 17:03

Känn dig älskad! :D

http://kalejdo.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

.Ny

Av Znövit - 15 februari 2009 19:24

  NU har jag äntligen min nya blogg uppe! Så, ingen idé att ni fortsätter läsa denna då den inte kommer uppdateras längre.   www.znovitzliv.bloggagratis.se ...

.Ny

Av Znövit - 12 februari 2009 00:35

  Från och med imorgon (förhoppningsvis) så kommer jag ha en ny blogg! Fortfarande på bloggagratis, skriver adressen när den är klar.   Anledningen till detta är för att jag vill kunna länka till min blogg, men som tidigare nämnts så är det EN perso...

Av Znövit - 10 februari 2009 23:41

  Nu har jag tagit en jäävla propavan för att sova, i fucking hate it >.< HELVETE om jag inte kommer upp imorn nu. Men jag måste fan få sova =/   Dagens lättnad går verkligen inte att beskriva med ord så jag tänker inte ens försöka. Så jävla s...

Av Znövit - 9 februari 2009 00:00

  Yoyoyo. Idag sov jag länge. Ännu en gång vaknade jag upp ensam för att Mauri var tvungen att dra imorse. Bleh.   Funderat mycket i helgen, har varit hemma sedan i fredags kväll och inte gjort nånting typ. Funderat på mej själv. På hur jag är. På hu...

Av Znövit - 7 februari 2009 17:02

  Riktigt dålig morgon. Riktigt riktigt riktigt dålig morgon. Vaknade av att Mauri ringde mej. RINGDE mej. Jag blev helt förstörd när jag insåg att jag var ensam i sängen, hade totalt glömt bort att han var tvungen att dra imorse. Inte ett bra sätt a...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards