Alla inlägg den 2 november 2008

Av Znövit - 2 november 2008 20:59


Yeah, dagen började med att jag gick upp tidigt och städade och diskade, är jätte stökigt här efter att lillebror varit här.

Sen träffade jag JAck och fick min efterkängtade väska, min plånbok har legat i den så jag har kännt mej ganska hanikappad i helgen.


Sen möta upp Anna och gå till gymemt, där vi mötte upp även Matilda, och så gick vi på yoga.

Rätt kul faktiskt, inte så lätt som man tror, blev förvånad över hur ansträngande vissa saker kunde vara :P

Men efteråt var man helt avslappnad och grötig i huvet :)

Blir  mer yoga nästa vecka!


Sen åkte jag hem till min papi för att hälsa på och säga grattis, gubben fyller... 41?! idag haha :P

Min lillalillasyster låg och sov så kunde itne träffa henne, men gullade med min andra lillasyster iallfall <3


Jha, sen hem och ta det lugnt :)

 Nu ska jag skriva världens längsta emoinlägg i min helgon dagbok, så om ni vill läsa mer jag skriver kan ni ju kika där, (ZnövitMedZäta) fast där skriver jag nästan bara emoprylar.


Puss darlings!

Av Znövit - 2 november 2008 01:00


Baby.


Bakfyllan är borta och ångesten har lagt sej lite nu.

Blev en bra dag after all, jag och Matilda åkte hem till Niklas och Erika i Sävja en stund, Niklasen fyller år och grejen.

Och Erika är ju gravid, den ska komma i mitten av Januari, ska bli spännande att se hur det kommer sluta.

Got to say att deras lägenhet var asfräsch! Den brukar vara rätt skabbig men nu var det städat och omgjort lite, fräscht som fan, creds!


Sen åkte jag och Matilda in till stan och gick på krogen med Cherif och Erik, var på Firman, första gången jag var där. Rätt bratigt men helt åkej.

Hade trevligt där iaf, drack några drinkar och umgicks lite, jag var dock inte så överdrivet social men ah, kul iaf!


Nu dricker jag oboy och ska åta rostmackor, mums!


Imorn blir det fika med Jack och få tillbaks min väska som jag glömde där igår, sen yoga med Matilda och Anna, sen hem till far min som fyller år, woho!



Jag har fan fler piercingar än vad du har.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards