Alla inlägg den 24 november 2008

Av Znövit - 24 november 2008 22:18


Ursch, känner mej ful och äcklig just nu.

Fått asmånga finnar och äckliga utslag på ryggen och två piercingar är inflammerade och jag åt sjukt mycket tjockismat och tränade aslite förra veckan.

Bha.

Har dessutom använt för mycket silvershampoo i mitt just nu sjuukt slitna hår, så det småskimrar lite i lila/blått, vilket gör att det ser smutsigt ut hela tiden.


GNNH! Tråkig känner jag mej oxå skit.

Funderade på att trösta mej själv med en ny oplanerad piercing, men ångrade mej, plus att jag som sagt har inflammation i två piercingar redan, tror inte min kropp skulle uppskatta att den skulle få läka ytterligare en då.


Aja, blir storhandel på Apoteket imorn iallafall.

Echinagard, nått munskölj med flour i, alsolsprit och nån salva som Matilda tipsade om mot utslagen.


Igår kastade jag, med hjälp av Matilda, ut några kartonger som stått och dammat i lägenheten, plus att jag bytte gardiner.

Gardinerna är asfula, men dom är ljusa vilket får lägenheten att se större och fräschare ut så dom får nog vara kvar ett tag.


Nej blä, tycka synd om mej själv med varm choklad och tända ljus.


Peace out homedawgs!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards