Alla inlägg den 8 november 2008

Av Znövit - 8 november 2008 18:48


Gud vad jag skriver idag!


Snart ska jag på fest hos Findus och sedan blir det kroog, flickan har precis fyllt arton, grattis på Finduus!


OCH jag tänker gå ut med peruken hahaha! Hatar mitt hår så jäävla mycket just nu, vill bara att skiten ska bli blont och att jag får mina nya dreads snart >.<


jaja, min farmor körde förbi här nyss, jag fick tvåhundra spänn av henne så jag kommer faktiskt ha råd att köpa något på krogen oxå haha <3

Har ont om pengar som vanligt >.<

På torsdag ska jag och farmor gå på stan och kolla efter tyyg, för hon ska sy nya soffluddfodral till mej :D

Vet inte riktigt vilket färgtema jag ska köra på än bara, grönt kanske?


Jaja, nu ska jag slita mej från datan och göra iordning lite pryls innan jag drar! :)

Av Znövit - 8 november 2008 16:03


Nyss talade jag med Anna <3 ( http://kalejdo.blogg.se/ ) på msn.

Lite om diagnoser och lite om både hennes och min bakgrund.

Och just nu ser jag jätte fram emot att träffa min psykolog på tisdag och berätta om hur lätt det var att bara ta upp det utan ångest!

För vanligtvis känns det jätte jobbigt att ta upp sådant, men nu när jag och Anna talade om det gick det faktiskt jättelätt! Även om vi inte gick in på några detaljer och så, men jag brukar vanligtvis itne kunna nämna saker alls utan att må dåligt. Tror det blir lättare att tala om det med någon som oxå haft det jobbigt, det blir mer avdramatiserat då kanske.


Jag är iallfall jätte glad, känns som att jag utvecklas till det bättre hela tiden just nu, och det känns bra och läskigt på samma gång.

Men jag vill ju att det ska bli bättre, och mitt mål är att kunna bearbeta allt som hänt så jag inte mår dåligt över det längre, och för att slippa all min bekräftelsemani och mina ensamhetskänslor och alla mina "psykiska spärrar" som jag tycker förhindrar mej så mycket i min vardag.


Ja, glad är jag och Anna är sötast i världen <3


Nu ska jag bädda ner mej och fortsätta läsa Alkemisten, sen ska jag smsa Peter och tacka ännu en gång för boken och säga att den var jätte bra ^^

Av Znövit - 8 november 2008 03:17


Spännande nu. Det här kan bli intressant....



Weell, blev inget krog med Tobias, han bangade.

Istället åkte jag på "fest" hemma hos Dennis, där var alla tjocka och bondiga och tråkiga så jag åkte hem efter att ha druckit några öl (som jag fick av Dennis).

Ah, så istället åkte jag in till stan för att dra på "äventyr" med Mauri och Fransisco (som jag fortfarande itne vet om jag stavar rätt).

Och asen vill dra till fucking People!

Jha, så People det blev.

Var trotts omständigheter askul måste jag faktiskt erkänna :P

Men itne trodde väl jag att jag någonsin skulle sätta min fot på Sveriges störta fjortishak ever igen lixom.

Dom tvingade mej att dansa oxå! Aaahahah! "Jag dansa raldrig nykter, någonsin, aldrig, inte ens chans.."

Fick två öl av Mauri, i ett försök till att få mej full men det funka ente :P


Nu är jag iaf hemma, nyss diskat och bäddat om sängen och redo för att sova.Först tänker jag bädda ner mej i soffan och läsa ett tag, dendäringa Alkemisten verkar rätt intressant faktiskt!


Godnatt people!

(Haha, poeple, fattar ni? Hahaha. Haha. Ha...)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards