Alla inlägg den 14 november 2008

Av Znövit - 14 november 2008 10:21


Love my life, and it's the love my life dance!

Ni ska se min lovemylifedance, sjunger mycket fint gör jag oxå.

Det är cool.


Idag är jag på topp! Tycker synd om stackars tjockisdvärg som ska stå ut med mej i skolan hela dagen x)

Jag var på topp igår med haha stackarn, fast då hon sa faktiskt att hon älskar när jag är på bra humör, typ att man bara måste älska mej då och ingen kan vara nere i närheten av mej då, blev fett glaad! :D

Tycker om när folk säger snälla saker <3


Träffade farmor efter skola, åkte till Röda korset, hon köpte mej nya kuddfordal till sängen, tyg så hon kan sy kuddfodral till soffkuddarna och en duk, tre t-shirts och ett sängöverkast som hon ska sy till lite :D

Allt i grönt! Tack farmooor!!

Oh, och en handduk som jag kan ha när jag tränar oxå, har bara badlakan och känns jobbigt att ta med ett sånt till gymmet lixom.


Yhaa, sen träffade jag Mauri på stan. "I got rudel, you take rubels?"

Aahaha! Gled runt ett tag och åkte sen hem till mej och kollade på film och åt popcorn, och syndade med cola.

Haha best ever, jag klagade nångång på att han har förkortningar i sms, typ "d" istället för "det" och "o" istället för "och" ochsåvidare, och sen jag sagt det så har han slutat med det haha raaring då! :)


Ikväll är det fest hos Anna sötnos, älskar fest hos Anna sötnos, det är alltid bara snälla människor där <3

Anna sötnos är en mycket snäll människa, en såndär som verkligen är snäll ända in i själen som aldrigaldrig skulle kunna göra något dumt mot någon eller  någon! Fler människor borde vara som Anna sötnos.


Justja, stötte på Gräll på stora torget imorse, så frågade jag om vad som händer ikväll, han bah "Dricka ölet, som Znövit skulle säga!" YEAH! :D

Blev fett glad då med, att han tänkt på att jag brukar säga ölet :P


PEEEPP!

Jag är så jävla glad idag.

Sådär så man går runt och små-ler och skrattar för sej själv hela tiden ahhaa tööntZnövit.


Nä, kuta till lektion, vi har min Per nu <3

Han ska nog få ett äpple av mej.


Peace out homedaawgs!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards