Alla inlägg den 16 november 2008

Av Znövit - 16 november 2008 21:37


Far min ringde för ca en timme sen och berättade att farmor ligger på sjukhus.

Han ringde nyss och gav mer information, hon har halkat och slagit i huvudet och fått minnesförlust.

En spricka i bakhuvudet, liten hjärnblödning.

Ingen som vet riktigt vad som ska hända ännu, om dom ska in och pilla eller låta det vara. Eller om hon kommer få tillbaks minnet.


Känns lite jobbigt, senaste månaderna har vi kommit bättre och bättre överrens lixom och nu har jag faktiskt börjat tycka om henne och det är ju klart att jag vill att hon ska må bra.


Hm. Mauri kommer hit sen iallafall, skönt att slippa vara ensam och orolig.

Dricka varm choklad och kolla på film. Och popcorn.


Färgade underhåret grönt tidigare, det blev... Låt oss säga att det antagligen kommer se bättre ut när detgula håret blivit blont heh.


Peace out homedawgs!

Av Znövit - 16 november 2008 18:08


Riktigt seg dag. En typisk söndag.

Var på yoga med Matilda, höll på somna.

Sen åkte jag hem.

Har ätit.

Tänt några ljus och läser.

Kan inte koncentrera mej.

Men boken verkar bra, den jag fick låna av Anna.

Drömfakulteten.


Röker.

Smakar skit, tror jag börjar bli förkyld.

Vill sova, men det är för tidigt.

Vill inte förstöra dygnsrytmen.


Men jag mår bra.

Faktiskt, riktigt bra.

Seg bara, trött, uttråkad kanske.

Men jag mår bra.

Riktigt bra.

Och det känns skönt att veta.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards