Alla inlägg den 9 november 2008

Av Znövit - 9 november 2008 23:55


Nu har jag äntligen läst klart den!

Jättebra bok fakitiskt, hade jag varit lika cool som Anna så hade jag skrivit en lång bokrecention (eller vad det nu heter) om den men ni får helt enkelt nöja er med att den var bra.


Nu har jag fått smak för att läsa igen, imorgon ska jag lätt gå till biblioteket i skolan och låna min favoritbok Påtänd och läsa den ännu en gång.

Tror Gilmo har den på engelska, skulle vara coolt att läsa den på engelska oxå!


Idag har jag kännt mej ganska låg, tänkt väldigt mycket på saker och ting utan att ha blivit klokare och jag känner mej fortfarande förvirrad.

Hm.


Jaja, nu ska jag försöka sova och hoppas att jag lyckas få några timmars sömn iallfall.


Natti!

Av Znövit - 9 november 2008 17:38


The old me is dead and gone, the new me will be alright.


Nu har jag varit på yoga med Matilda!

Kändes som att jag fick ut mer av det denhär gången än förra gången.

Fortfarande itne bestämt mej om jag ska fortsätta gå regelbundet, men ska prova några veckor iallfall ochs ehur det känns.

Och imorn jävlar Matilda, då ska vi ta i som ena jävla as!

Ahaha, jag och Matilda tränar tillsammans på måndagar :)


Jag har börjat ta BURN igen, ett svenskt kosttillskott som inehåller hoodia, som ökar fettfärbränningen och prestationen typ.

Provade en gång i sommras men var inte så duktig då.

Men denhär gången går det rätt till!

Har för arton dagar till, känner jag att det ger mej något så köper jag en ny burk.


Usch, sen jag började läsa boken Alkemisten så har jag avrit jättedålig på städa, jag bara läser istället >.< så nu jävlar får jag inte läsa förns det är skinande rent här inne!


Min bror ringde mej nyss, blir alltid glad av att han ringer. Även om våra samtal inte alltid är så värst givande så fortsätter han ringa och det betyder mycket för mej, som alla vet så går mina bröder före precis allt annat!


Yeah, städa arslet av mej blir det nu, och ännu är det inte så sent så lite musik ska jag nog allt kunna spela utan att nån klagar oxå!

Av Znövit - 9 november 2008 12:55


Hade aaskul igår hahaha!

Skulle fira Findus, började med förfest hemma hos henne men där var alla skit tråkiga och lame så jag hoppade i soffan och petade på Findus och ville att vi skulle gå på krogen, och efter ett tag vann jag haha :P

Så hela gänget tog sej till Williams, där Findus fick födelsedagsdrink, och när vi ställde oss upp och sjöng så gjorde flera andra bord oxå det haha :D

(Och några cepesnygga killar från ett bord där det satt ännu fler cepesnygga killar kom över till vårat bord med en skål chilinötter med ett tomtebloss och grattade henne hahahaha <3 )


Vi hängde där ett tag och drack och hade trevligt iallafall, det var nån retarded snubbe som satt vid ett bord bland folk jag känner som totally raggade på mej och han var jätte stirrig och läskig :o

Men jag var heeelt säker på att jag sett honom förut men kunde inte placera vart! o.O

Aja, när Williams stängde frågade Christoffer "Chris" och Oskar "Fläcken" mej om jag skulle med till Redroom vilket jag gick med på om dom lovade att bjuda på öl ;)

Vilket dom gjorde :D

Sen bestämdes det att dom skulle slagga hos mej så dom slapp ta sista nattbussen och vi skulle hinna dricka mer öl!


Efter ett tag på Redroom kom Mr.Retarded oxå dit gaaah! Jag hoppade genast ett steg närmare Oskar och tvingade honom att hålla armen om mej xD

Dock lyckades jag charma Mr.Retard med min otroliga kvinnlighet så att han bjöd bordet på en kanna yeah ;)

Det visade sej iallfall att snubben oxå är Medeltisvecka tönt, rätt najs iallfall!

Men han var fett läskig..


Aja, Mr.Retard var där med nån kompis som hette.. John?

Och när även Redroom stängde påstod Johnen att han bodde nära stan och hade sprit hemma så vi drog väl dit, och det var förövrigt inte särskillt nära stan >.<

Men mer sprit åt folket!

 Hängde där nån timme innan vi började röra oss mot mitt place.


Gick dock inte så fort att koma hem.. Christoffer var aaaspackad och Oskar fick i princip bära honom hahaha xD Sen när vi av nån anledning befann oss vid Moskén så ville han sitta kvar och vänta på morgonbussen, han bor i Storvreta och det var nån timme kvar bara.


Så vi lämnade honom där och gick hemmåt och hade deeptalk som man alltid ska ha när man är full, men det var rätt givande faktiskt!

Aja, sen sov Oskar på min soffa, drog för ca en halvtimme sen och jag är bakfull.

Om två timmar är det Yoga!


Hoppas att er lördagkväll oxå var roliig!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards