Alla inlägg den 15 november 2008

Av Znövit - 15 november 2008 19:35


HAHA jag har kommit på hur man lägger upp videos från youtubve här nu, haha retardZnövit xD

Jag håller på garva arslet av nu asså aahahaha!

 TOARULLE TOARULLE TOARUULLEEEEE!!!

Shan lixom <3

Av Znövit - 15 november 2008 17:20


Ja, den är faktiskt bra.


Sitter jag här och dricker oboy och äter macka och är seg.

Mauri åkte precis härifrån, vi ska ses senare igen.

Ölet det blir.

Nånstans hos folk jag inte känner, som tur är har jag tillräckligt med dricka så jag hinner drika upp mej lite innan så jag vågar vara social :P


Festen hos Anna igår, mysigt tusan, med tända ljus och sitta på golvet/sängen och tala och sjunga Matisyahu <3


Sen (efter lite om och men) blev det Williams med Mauri, Fransisco och Jack, träävligt.


Idag är humöret på topp, fortfarande :)

Trotts att jag sovit sjukt lite inatt, kommer inte kunna sova ut ordentligt imorn heller, för imorn är det yoga med Matilda och Anna.


Fick låna en bok av Anna igår, Drömfakulteten, som jag skall sätta klorna i nu en stund innan jag ska städa och göra mej iordning.


Peace out homedawgs !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards