Alla inlägg den 30 november 2008

Av Znövit - 30 november 2008 19:08


Fått en såndäringa mixerstav av Peter för att jag skall kunna göra smooties som frukost på morgonen, är ju rätt dålig på detdär med frulle.

Lovat att prova göra det i åtminstonde en vecka och se hur jag mår av det, så om det är nån som har sjyssta recept på smooties (som inte innehåller banan, ew) så hör gärna av er!


Segseg dag, skulle ha varit på yoga med Matilda men vaknade med hjärnan proppfull av snor och när jag böjde mej ner så höll huvudet seriöst på explodera så det blev ingen yoga för mej.

Men efter litervis med te, c-vitaminer och echinagard så känner jag mej iallafall piggare nu och trippade faktiskt iväg till ica nydligen.


Orkar inte laga mat idag så köpt en såndär färdiglagad lasagne och hoppas på att den ska smaka bra, upptäckt att lasagne faktiskt är helt åkej om man skrapar bort den äckliga osten på toppen.


Stökigt som inihelvete är det just nu men jag pallar verkligen inte städa.

Fast ah, känner mej själv och kommer antagligen få städmani inom loppet av en timme.


Helt åkej helg, mysdag hos Jack med lite folk och monopol och alkohol i fredags, riktigt trevligt!

Gårdagen blev inte riktigt som planerat så jag förberedde mej på min första hemma-lördag inom loppet av säkert ett år, men så blev det inte haha!

Mauri var på lite fest och mådde inget bra och ringde och ville att jag skulle komma dit, så ah, jag åkte dit rätt sent på kvällen och kramade om honom och släpade med honom hem.


Nu är lasagnen klar, hoppas verkligen den är god! (köpt en fralla och frukt som backup, ifall den skulle smaka skit lixom)


Peace out homedawgs!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards