Alla inlägg den 6 november 2008

Av Znövit - 6 november 2008 14:03


Flames to dust

Lover's still friends

Why do all good things come to an end?

<3


Bra låt. Nostalgi är grejen.

Varför slutar man lyssna på bra musik för?


Idag är det torsdag, det är gå upp klockan 05.20 dagen.

Men jag tycker om att träna på morgonen, lite segt att dra sej upp så tidigt bara, men när man väl tagit sej ur sängen så känns det bra.

Var dock sjuukt trött idag, trotts att jag sov ca 5 timmar inatt oxå! Tog några sömnmediciner igår som äntligen funkade så jag somnade tidigt för en gångs skull <3


Nu är jg pigg och glad iaf, slutade skolan redan klockan elva på grund av inställd lektion så jag ahr varit hemma och lyssnat på gamla skivor och städat och pysslat lite.

Mår asbra idag med :D


Snart ska jag ner på stan och träffa Mocke, Jonas och Jonastobbe, kommer bli najss.

Sen träffa kontaktperson hrm, men ja, hon är som sagt bättre än personalen.

Bortsett från Peter. Jag gillar Peter. Han är snäll.

Fast jag saknar Hanna...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards